מותג הבירות הבלגי 'סטלה ארטואה' משיק מהדורה מיוחדת לאספנים הכוללת מארז חגיגי של שישה בקבוקים עטופים באריזה מאוירת...

'סטלה ארטואה', מותג הבירות הבלגי, משיק לראשונה מהדורה מיוחדת של כ-50,00 בקבוקים בלבד, אשר נעטפו באופן ידני באריזת נייר מעוצבת, בה מופיעים שישה איורים שונים המתארים סיטואציות של "החיים היפים". 

סטלה ארטואה המהדורה המאוירת - בקבוק
סטלה ארטואה המהדורה המאוירת - בקבוק
האיורים, פרי מכחולו של המאייר הישראלי פייר קליינהאוז, נצבעו בצבעי המותג - אדום וזהב - מתארים סיטואציות שונות העוסקות ברגעים היפים של החיים הטובים, ביניהם: מופע ג'אז של פסנתר וסקסופון, מופע כדורים פורחים אורבני, שיט מפרשיות, משחק פולו ומשחק טניס בחצר וילה ים-תיכונית.

סטלה ארטואה היא בירה לאגר סופר פרמיום בהירה בעלת 5% אלכוהול, המיוצרת משילוב של שלושה סוגי כשות, לרבות הזן הארומטי Saaz. כיום מיוצרת הבירה על-ידי קונצרן AB-INBEV במבשלה עתיקה בעיירה לובן, הממוקמת מזרחית לבריסל, על-פי מתכון סודי עתיק אשר שורשיו מתחילים אי-שם בשנת 1366. השם 'ארטואה', הוענק לבירה כמחווה על שמו של המאסטר-ברואר סבסטיאן ארטואה, אשר רכש בשנת 1717 את מבשלת הבירה העתיקה. בשנת 1926 השיקה המבשלה מהדורה מיוחדת לחגים והשם שהוענק לה היה: Stella שפירושו כוכב. בהמשך אוחדו שני השמות ומאז שונה שמה של המבשלה לשם Stella Artois בו היא מוכרת כיום.

סטלה ארטואה, המהדורה המאוירת. מחיר מומלץ לצרכן: 48.40 ₪ לשישייה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות