סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'מתתיהו' בתל-אביב…

יש כנראה לא מעט מקומות שאפשר לשבת לשתות בהם הפזורים לאורך הדרך הקבועה שלי מהבית אל עבר הסידורים היומיומיים שלי, ממה שבכלל שמתי לב. האמת שהייתי בכלל דרך לבר אחר שנמצא די קרוב לבית, אבל פתאום ראיתי מולי גינס, אז עצרתי וטוב שכך. הבירה נמזגה נהדר והוגשה עם חיוך. המוזיקה היתה בין המיינסטרים של חדרי הכושר המקפיצים לפס הקול של 'להרוג את ביל', בשילוב קצת שירי תיכון של סוף שנות התשעים. כלומר, מהירה מספיק בשביל להשאיר אותי ערני, אבל לא מעצבנת עד הסוף.

עוד מקום שכיף לעצור בו לגינס שנמזגת נכון ובכיף בלי שום יומרה מיותרת... (צילומים: דוד הירשפלד)
עוד מקום שכיף לעצור בו לגינס שנמזגת נכון ובכיף בלי שום יומרה מיותרת... (צילומים: דוד הירשפלד)
'מתתיהו' הוא עוד מקום שכיף לעצור בו לגינס שנמזגת נכון ובכיף בלי שום יומרה מיותרת... (צילומים: דוד הירשפלד) נדיר לראות בברים אנשים עובדים. כמנהל בר וברמן בעצמי אני מודע לבעיית האגו שיש היום למוזגים החדשים שמופתעים כל פעם מחדש על הצורך מדי פעם גם בעבודות ניקיון. במובן מסוים הברמנים של הברים העכשוויים הם גברים משנות החמישים. עצלנים ובעלי הערכה עצמית גבוהה מדי. המקום כאן פתוח כבר עשרים דקות ולא נראה שהיא הולכת להפסיק לנקות או לסדר את הבר בקרוב. אין פה אפילו בקבוק אחד עם אבק ואין פה כוס שלא מנצנצת. הברזים כולם מבריקים ורק קיר התצוגה הגבוה נראה כאילו לא הקדישו לו מחשבה מרובה. יש משהו ב'דייר סטרייטס' שאומר הכל על בר. זה אומר שאם שמעת שני שירים שלהם ב'שעה שמחה', כנראה זה בר שכונתי ממוצע. זה תענוג גדול למקום להיחשב ממוצע, אבל כאן זה מבוצע פשוט נכון ומדויק. כלומר, עוד מקום שכיף לעצור בו לגינס שנמזגת נכון ובכיף בלי שום יומרה מיותרת. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: הבירות נמזגות לפי כללי המשחק ובהתמדה: הגינס נמזגת בשלבים והלאגרים עוברים את המזיגה הנכונה להם. הבירות כולן יוצאות עם ראש קצף אחיד ויפה ומוגשות לשולחנות באותה הקפדת מזיגה כמו לבר.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירות מוגשות בכוסות ממותגות, אבל לא כולן על-גבי תחתיות ממותגות תואמות. הווינשטפן הוגשה עם תחתית תואמת, אבל הגינס לא. מאידך, הבירה הוגשה לנו כשהלוגו מופנה כלפינו בהדגשה ובחיוך.    
איכות
איכות
איכות: הבירה טרייה, קרה וכראוי לגינס - קטיפתית ונעימה. היא נמזגת בהקפדה והבירות האחרות שראיתי נמזגות יצאו אף הן תוך אותה הקפדה. הכוסות נקיות ולא חמות, ואזור העבודה והבר עצמו נקיים ומבריקים.    
טעימות
טעימות
טעימות: לא הוגשו לי טעימות כלשהן על חשבון המקום, וגם לא הוצע לי תפריט כלשהו.    
חוויה
חוויה
חוויה: החוויה משמחת ומסבירת פנים. המקום פשוט ומדויק. בירושלים היו מגדירים את המקום הזה כבר תל-אביבי, וזה נכון. המקום לא מתיימר להיות יותר ממה שהוא – שכונתי, מזמין ומקבל. הוא מסודר נכון ועובד נכון ובעיקר מוזג נכון.    
ציון
ציון
ציון סופי: הבירה נמזגת בהקפדה ולפי כל החוקים. ההגשה נכונה ואיכות הבירה מושלמת. האירוח והשירות במקום תואמים את איכות הבירה.

מומלץ סנהדרינק!

לוגו תו איכות - קוביה
לוגו תו איכות - קוביה

מתתיהו. שדרות מסריק 16, תל-אביב