אני לא יודע להגיד אלו אנשים מבלים כאן, ואני גם לא ממש סגור על שעות הפתיחה, אבל דבר אחד אני יודע – ב"דודו בר" מוזגים גינס טובה...

אבירם לחש לי יום אחד שיש שלט של גינס באיזה חור קטן בנחלת בנימין - בערך בין המעבר האחורי מהשישקו לכיוון הברוט. כלומר, על הקו הרגיל שלנו בביקורים בין אחד לשני. באחד הערבים כשחזרתי מהברוט לשישקו החלטתי לבדוק אם באמת יש במקום הזה גינס.

גינס דודו בר - אווירה
גינס דודו בר - אווירה
נכנסתי לבר שהוא לא יותר גדול מחנות נעלים קטנה (אחר-כך הבנתי שיש גם קומה שנייה...), מקושקש ומבולגן ברובו, כל מיני פתקים זרוקים מתחת לזכוכית שמונחת על הבר, מבחר אקלקטי של בקבוקי אלכוהול ומקרר אמבטיה אחד. ישבתי והזמנתי גינס שהגיעה בכוס קונית לא ממותגת. אם בדרך-כלל לא אכפת לי לקבל בירה בכוס לא מדויקת – כשמדובר בגינס זה די קשה לי. בכל זאת הגינס היתה טובה ודי טרייה. סימסתי לאבירם שיבוא לשנייה והוא מיד הגיע עם המגבת על הכתף לאחר שאמר לשאר החברה בברוט שהוא יוצא שנייה לסיגריה. שתינו קצת גיניס ואז הסביר לי הברמן שהמקום פתוח גם בשישי בצהריים, כלומר מקום חדש לברוח אליו באמצע הבלגאן הקבוע של שישי צהריים בשישקו ועוד עם גינס. בשישי שלאחריו כבר היינו שם ,הבוזנח ואנוכי, על הבר בצהריים ועוד הבאנו גינס טייק-אווי לדויד. אז ככה , המזגן לא מספיק חזק, אלא אם יושבים ממש בפנים ליד השירותים. הקהל עדיין לא ברור לי, אבל ברוב המקרים זה רק אנחנו או שתיינים שהרגע התעוררו ונראים צעירים יותר מהטחורים שלי. עדיין לא הבנתי אם יש שם אוכל, אבל הגינס טובה ואם ממש מתעקשים - מקבלים גם כוס כמו שצריך וגם וודקה קרירה ליד. בסך הכל דוד בר הוא מקום קטן ואפל שנראה כאילו מישהו בנה אותו לבד תוך כדי שינה. יש כמה ברזים של בירות - אם אני לא טועה: סטלה, טובורג ואולי ווינשטפן. אם היינו מבצעים שם הערכת מזיגה - הם כנראה היו יוצאים רע מאוד, אבל לעכברי הגינס חשובה רק הגינס והיא בהחלט טובה ונעימה.   דודו בר. נחלת בנימין 40, תל-אביב. פתוח בערבים ובשישי מהצהרים (בזה לפחות אני בטוח...)