חוטינר ובוזנח עצרו במגדלנה כדי לאכול משהו קטן, לשתות איזו בירה ולייבש את הזיעה. זה נגמר בהמון עראק מעולה ובאח חדש

לפני כשבוע היינו הבוזנח ואנוכי בפגישת עבודה ברמת הגולן. כשפנינו לחזור גילינו שכבר שעתיים לא אכלנו - כמובן שמיד נהיינו רעבים. המחשבה הטבעית הייתה לנסוע לתל אביב כדי לאכול משהו קטן, אבל אז נזכרתי ששמעתי על מגדלנה - מסעדה ששוכנת בצומת מגדל על שפת הכינרת - והחלטנו לעצור לאכול משהו (ובמקרה הגרוע ביותר , אמרנו לעצמנו, רק נשתה איזו בירה קטנה וננצל את המזגן כדי לייבש קצת את בוזנח).

פאטוש מצוין ועראק מעולה
פאטוש מצוין ועראק מעולה
פאטוש נהדר ועראק מעולה נכנסנו לחלל שנראה קצת כמו אולם חתונות גדול עם נוף נהדר של ההרים מצד אחד והכנרת מצד שני וזחלנו אל הבר. כאשר פתחנו את העיניים ראינו מולנו מבחר נהדר של בקבוקי ערק שונים ומיד נפתח לנו התיאבון. הזמנו ישר בירה קטנה ועראק לבנוני משובח בשם פאקרה שפשוט החזיר לי את הצבע לפרצוף ולבוזנח את הזיעה פנימה. הזמנו כמה מנות ראשונות כמו עולש בר, מסבחה, שנקליש (שזה לבנה עזים מפוררת עם עגבניות) , זעתר וסומק, סלט פטוש נהדר ועוד כמה דברים שאני לא ממש זוכר. מה שאני כן זוכר שאחרי עוד טעימת כמה עראקים ללא תווית שזוקקו במעיליה אכלנו מנה יפהפייה של עכוב (סוג של קוץ שלא הרבה יודעים לקטוף ולנקות) עם בשר עגל ושום. בגלל שאכלנו כמעט את כל המנות הראשונות החלטנו שנחזור לעיקריות ביום אחר פחות חם.
עוד כמה עראקים מצויינים
עוד כמה עראקים מצויינים
עוד כמה עראקים מצויינים בינתיים פגשנו אח חדש שהוא במקרה הבעלים והשף של המקום ושמו יוסף זוזו חנא שמיד הזמין אותנו לעוד דרינק ולעוד קצת טעימות עראק. לבסוף נחת על הבר קינוח שהלך נהדר עם העראק, אחד הדברים הטעימים והיפים שאכלתי בתור קינוח.  למנה קראו חלאיוות אלג'יבן -  מדובר בקינוח מדויק ולא מתוק מדי שעשוי גבינה עם בצק עדין מאוד, דבש, פיסטוקים וקצת קדאיף. בפעם הבאה שאתם הולכים לקטר שאין מה לאכול מחוץ לתל אביב תקפצו לזוזו,  אחד השפים הכי מעניינים ונחמדים שפגשנו, שבו במזגן עם עראק קטן ותעשו דבר אחד טוב. *נתקלתם במנה טעימה במיוחד בתפריט הבר שלפניכם? מצאתם דרינק או ביס שגרם לכם לומר "וואו!" – מכבד קצוץ ועד קרם ברולה, מסלט איקרה ועד הבלאדי מרי המושלם, מצורת הגשה מיוחדת ועד לחוויה אפקטיבית ושונה – היו גם אתם ל"סנהדרינק"! שתפו אותנו בהמלצות שלכם – והמוצלחות שבהן תזכינה לחשיפה במדור"הכי טוב שיש".