זיו לנצ'נר עם ארבע שמפניות שאתה מוכרח להתארגן על אחת מהן עוד הערב, כי לפחות פעם בשנה לא כדאי שתתקמצן עליה...

מי לא מכיר את העניין המטרחן הזה זה של חג האהבה. לא משנה אם זה סן ולנטיין של הגויים או ט"ו באב שלנו - העז היא אותה עז. הקיצור, חסכת – יצאת פיתה. שכחת – אל תחזור הביתה. קבלו הצעות לכמה שמפניות שיכולות להוציא אתכם מהצרה הזאת...  לך זה אולי מעניין את הביצה, אבל תצטרך להתאמץ כדי שגם היא תהיה מרוצה... (צילומים: freeimages.com)   Goût de Diamants, Taste of Diamonds הכי מטורפת, נקודה. קבלו את השמפניה היוקרתית שהלכה על הקטע של טייסי חיל האוויר – יהלום בקצה. רק שכאן מדובר ביהלום אמיתי על הבקבוק, שגם ככה מתגנדר בתכשיט זהב לבן 18 קראט. היהלום הלבן, 19 קראט בחיתוך עמוק, פשוט סוגר יפה את הפינה של הדאווין. מעצב העל אלכסנדר אמוסו אחראי ליצירה הזאת, שמחירה לצרכן כולה 1.8 מיליון דולר. השמפניה, אגב, מעולה, אבל מי שם לב. הטעם, הנה אמת בפרסום, הוא אשכרה טעם של יהלומים. 

Shipwrecked 1907 Heidsieck

מעשה בשמפניה החביבה על הצאר הרוסי ניקולאי, שמשלוח נאה ממנה עשה דרכו אליו ב-1916, כדי לשובב את נפשו בימי מלחמת העולם הראשונה המבאסת. אלא שגם כאן, כנראה, הגרמנים קלקלו את החגיגה, כשצוללת שלהם פגעה בספינה ושלחה את המשלוח היקר משמפיין למצולות. ב-1998 גילו צוללנים את האוצר, שהפך לשמפניה היקרה בעולם, עד שצצה זאת עם היהלום מלמעלה. היום יש לכם סיכוי טוב לתפוס איזה בקבוק, בריץ-קרלטון במוסקבה, למשל, תמורת 275 אלף דולר.

 

Pernod-Ricard Perrier-Jouet השמפניה הזאת באה במארזים בני 12 בקבוקים, כל אחד במחיר מדף של 50 אלף דולר. ההטבה: קן אחסון כזה, שבו יכולה השמפניה לנמנם ולהתיישן עד שמונה חודשים. הקטע הנחמד במשקה הזה הוא שהרוכשים מקבלים אפשרות להתאים אותו לטעמם האישי. בשביל זה הם צריכים להטריח את עצמם למזרח-צרפת ולהתערבב קצת בתהליך ההכנה.  

Dom Perignon White Gold Jeroboam

קחו דום פריניון, הרולס רויס הפופולרי של עולם השמפניה, שאתם יכולים להעיף ביומיום ב-350 דולר בלי לעשות עניין, תלבישו אותו באדרת כזאת של זהב לבן - והופ, הוא מזנק במכירה אחת ב-2005 ל-40 אלף דולר. אם הבגד עושה את האדם, למה שלא יעשה את השמפניה.