טל חוטינר, ברנש אופטימי עם חצאית קצרה, מתנחם בעובדה שלראשונה בישראל אפשר לקנות סינגל מאלט נורמלי או בלנד דה לוקס בפחות ממאתיים שקל

מה היה לנו: הרבה חרא והרבה מיסים, אבל מנקודת מבט צרה ניתן כיום לקנות סינגל מאלט נורמלי או בלנד דה לוקס בכל חנות בפחות מ-200 ₪. העברתי הרצאות וויסקי רבות במשך השנים, בדרך כלל בסופן ניתנה הטבה למשתתפים בקניית אחד הבקבוקים שהשתתפו בטעימה, אבל רק השנה זכיתי לראות איך בתום ההרצאה אנשים ניגשים למדפים וקונים לפחות שני בקבוקים של וויסקי טוב. איש לא יכול להגיד לא לבקבוק גלן ליווט 12 שנה שנמכר בכ-180 ₪, או לגלנפידיך במחיר דומה. פתאם מיני וויסקי כמו בואמור לג'נד או דינסטון עולים כמו רבע טנק דלק או כמו כמה כוסות בבר, ואחת מתופעות הלוואי הטובות היא שבחנויות התחילו להופיע עמדות ועגלות טעימה, ממש כמו בחו"ל, לא רק המסורתיות של מיני יין, שתמיד היו כאן, אלא גם של סוגי אלכוהול.

גלן ליווט רוחב
גלן ליווט רוחב
הנבואה ניתנה לשותים: בהמשך ובאותו נושא - גם חלק מהבארים החלו להוריד מחירים אבל המגמה עוד לא נשלמה. אני מקווה שבשנה הבאה אפשר יהיה לשתות כמה כוסות של וויסקי טוב בבית או בבר ובשביל זה צריך פשוט שיהיה כאן קצת פחות חם ומעצבן. זה מה שאני מבקש מהשנה הקרובה - תהיי פחות חמה ומעצבנת.