הוא נולד באנגליה למשפחה ממוצא צרפתי, אבותיו היו כמרים ולבסוף הפך לחביב על האמריקאים. טל חוטינר מספר על הג'ין שפרנק סינטרה אהב

משפחת טנקרי הצרפתית החלה את דרכה באנגליה בשנת 1701 כאשר הוגונוט טנקרי היגר לאי הבריטי והפך לצורף הכסף של המלך ג'ורג' ה-2. שלושת הדורות שאחריו כבר הפכו לאנשי כמורה בכירים והעתיד של המשפחה נראה רוחני מאוד, אולם הדור הבא דווקא החליט ללכת לכיוון הספיריט במובן הפחות רוחני ושבר את שרשרת הכמרים כאשר הקים את מזקקת טנקרי בפינסבורי אשר בצפון לונדון. צ'ארלס טנקרי החל לזקק את הג'ין שלו בשנת 1830, בדיוק באותה שנה בה המציא האירי איניס קופי את הזיקוק הרציף. ממש כמו גורדון, גם טנקרי חיפש לייצר את הג'ין הטוב ביותר ולבסס אותו על האלכוהול הטהור ביותר ולכן היה אחד הראשונים להשתמש בזיקוק הרציף של קופי. לאחר כמה שנים של מחקר וחיפושים, הגיע טנקרי למתכון (הסודי) שהשביע את רצונו שלו והחל לייצר. הג'ין של טנקרי זוהה מהר מאוד כאיכותי ושמו עבר מפה לאוזן בלונדון ובסביבה. במקביל החל גם ייצוא מאולתר כאשר בריטים שהיו בחופשה מהמושבות לקחו איתם טנקרי במזוודה בשובם למושבות בסיום החופשה.

שתיינים כמו בוב הופ ופרנק סינטרה רוקנו לא מעט בקבוקים ירקרקים של טנקרי
שתיינים כמו בוב הופ ופרנק סינטרה רוקנו לא מעט בקבוקים ירקרקים של טנקרי
שתיינים כמו בוב הופ ופרנק סינטרה רוקנו לא מעט בקבוקים ירקרקים של טנקרי בשנת 1898 נוצר האיחוד הגדול בין גורדון וטנקרי ,שני יצרני הג'ין הגדולים והמפורסמים שהתמזגו לחברה אחת. בעקבות האיחוד חולק העולם לאזורי יצוא בין המותגים כאשר טנקרי מתרכז בעיקר בארצות הברית. מגפת קוקטיילים בכלל, והמרטיני בפרט, ששטפה את אמריקה בשנות ה-50 וה-60 הייתה מזוהה מאוד עם טנקרי והוא הפך להיות המשקה המועדף והמזוהה עם פוליטיקאים, זמרים ושחקנים, ובכלל עם הוליווד כולה. שתיינים כמו בוב הופ ופרנק סינטרה רוקנו לא מעט בקבוקים ירקרקים של טנקרי. לאחר הזיקוק הראשון, התבלינים והאלמנטים הבוטניים הייחודיים של טנקרי מזוקקים יחד עם האלכוהול האיכותי הנייטרלי (שמגיע ממהזיקוק הרציף) בדוד זיקוק העתיק והמסורתי בסגנון אולד טום בן כמעט 200 שנה. כיום מוגדר הטנקרי כלונדון דריי ג'ין אך בעבר הוא מוגדר כסגנון משלו בשם ספיישל דריי. הבקבוק המפורסם של טנקרי עוצב בצורת ברז כיבוי לונדוני טיפוסי ושמור על ידי פטנט. כיום מייצרים בטנקרי עוד שני סוגי ג'ין - טנקרי 10 שמיוצר בשילוב של צמחים ותבלינים טריים ולא יבשים כמו ענבים ואשכוליות, וטנקרי ראנג'פור ליים שכולל שילוב משמעותי של קליפות ליים מדהימים מאזור ראנג'פור בשהודו יחד עם גרגרי כוסברה, עלי דפנה, ג'ינג'ר וכמובן ערער.