יוסי אלי, כתב חדשות 13, הותקף בשידור חי של מהדורת החדשות ביום שני. זה קרה בערב ל״ג בעומר, כשאלי הגיע לסקר את המדורות האסורות בשכונת רמה ב' בבית שמש. החרדים הקיצוניים, שהדליקו את המדורה האסורה, הקיפו ותקפו אותו ואת צוות הצילום שלו. בין הראשונים שדרשו בשלומו של אלי הייתה עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש, שגינתה את פורעי החוק, חיזקה את ידיו של אלי והזמינה אותו לקפה הרגעה בלשכת ראש העיר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


אלי, קבלת פנים חמה?
“זה היה לא נעים. הצלם שלנו נאזי חורי גם נקע את הכתף כשניסו לשבור לו את המצלמה, אבל יצאנו מזה".

דובר עיריית בית שמש, רועי לחמנוביץ', מסר בתגובה: “יוסי אלי כתב אש, ולכן אין מתאים ממנו לסקר מדורות. ובנימה רצינית, ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, מגנה בתוקף את תקיפתו של יוסי ומגבה גיבוי מוחלט את משטרת ישראל באכיפה נגד מפירי החוק".

עליזה בלוך, יוסי אלי (צילום: לשכת עיריית בית שמש)
עליזה בלוך, יוסי אלי (צילום: לשכת עיריית בית שמש)

> העיתונאי עודד קרמר העלה ציוץ שהסעיר את הרשת: ״מסימני הקורונה - הדירה של תיקי ואילן בוויטק 9 עומדת להשכרה״ והוסיף צילום של הבית המטופח בסדרה “קרובים קרובים" והמוזנח כיום. 

לאורה ריבלין, של מי הדירה ומדוע באמת החלטתם להשכיר אותה?
“אין לי מושג. מעולם לא נתתי את הדעת על כך".

ועכשיו תרצי לתת?
“לא. יש לי מספיק על הראש".

אילן דר, לא כדאי לחכות קצת? הרי מחירי השכירות יורדים עכשיו בגלל הקורונה.
“הבית בוויטק 9 הוא בפינת חשמונאים ושדרות רוטשילד. את הצילומים עשינו באולפני הטלוויזיה החינוכית. שיעשו עם הבית מה שהם רוצים. לא משנה לי".

יהורם גאון, המכירה של הבית ברחוב ויטק כוללת גם את ארון התרופות של דמותך מ"קרובים קרובים"?
“בוויטק 9 היו שלוש דירות, אחת מתחת לשנייה. למעלה למעלה, הדודה חנה, באמצע לאורה ויורם, ולמטה תיקי ואילן. מה שבטוח הוא שחנה גרה למעלה, כי היינו ‘עולים' אליה. הדירות היו שכורות מבעלה של רישה טירמן המפיקה, שקראו לו ויטק. זהו בעצם". 

צוות ''קרובים קרובים'' (צילום: באדיבות חינוכית 23)
צוות ''קרובים קרובים'' (צילום: באדיבות חינוכית 23)