אחרי עונה מרגשת וארוכה של "הכוכב הבא", אמש (שלישי) הוכרז המנצח הגדול: אליאב זוהר. המתמודד שקיבל תשומת לב רבה כבר מהאודישן הראשון, בין השאר בגלל היותו בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר, המשיך לעורר עניין במהלך העונה עם חומרים מקוריים משלו.

אל האודישן הראשון הוא הגיע עם השיר אותו הוא כתב והלחין  ועוסק באשה בשם מיכל (עליה סיפר בעבר: "מיכל היא בחורה שלא עשתה לי טוב, אבל הוציאה ממני שירים טובים - על זה אני מודה לה. השיר שביצעתי באודישן הוא שיר שחרור, שיר פרידה ששם סוף לזוגיות שהייתה לנו").

אליאב זוהר מתוך ''הכוכב הבא'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
אליאב זוהר מתוך ''הכוכב הבא'' (צילום: צילום מסך קשת 12)


רגע אחרי הניצחון הגדול, על הבמה בלייב פארק ראשון לציון סיפר זוהר ל"TMI" על ההתרגשות, המשקפיים הצהובים, וסיכויי הזכייה שלו, אילולא "מיכל".

מה ההרגשה שלך עכשיו?
"הרגשה מוזרה, אני רק יודע שאני מתפוצץ מהתרגשות, אני לא פה. אני לא יודע מה קורה, חוץ מלהגיד תודה לכל עם ישראל אין לי מה לומר. אני מרגש בטירוף וזה לא ייאמן שהצלחתי להגיע עד לכאן זה בשבילי מטורף".

אליאב זוהר (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
אליאב זוהר (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)


האמת שתגיע לניצחון?
"לא, היה לי קשה להאמין שאצליח במהלך תוכנית עם כל כך הרבה שירים מקוריים בפריים טיים. החיבוק הזה של המדינה לשירים שלי המקוריים, אין דבר מרגש מזה, באמת".


אתה חושב שבלי השיר "מיכל" היית זוכה?
"אני לא יודע, אי אפשר לדעת בדברים האלו, זה עניין של רגע, ושל רגש ואם אתה מתרגש זה פשוט עובד, ואם הצלחתי לרגש אז כנראה שזה עבד".


מה הקונספט של המשקפיים הצהובים?
"מגיל 15 אני הולך עם המשקפיים הצהובים האלו, זה סוג של מין חומת הגנה שכזו, אבל מעבר לחומה גם למדתי מאוד לאהוב אותם".


רגע הכי מרגש בעונה?
"עכשיו, אין בכלל ספק".

אליאב זוהר (צילום: אורטל דהן)
אליאב זוהר (צילום: אורטל דהן)

הרגע הכי קשה?
"לא חושב שהיו כאלה, באתי בגישה ש... לא חשבתי בכלל שאהיה כאן. זה פשוט קרה. אין לי מילים".


--