בתחילת חודש אוקטובר נודע כי תכנית הריאליטי המצליחה "המירוץ למיליון" ששודרה עד כה ב"רשת 13", עברה לגוף המשדר המתחרה "קשת 12". כעת, נפתחת ההרשמה לזוגות. "נפתחה ההרשמה - המירוץ למיליון 2023", נכתב בהודעת "קשת 12". נפתחה ההרשמה לתוכנית הריאליטי אקסטרים הגדולה בעולם "המירוץ למיליון״ בקשת 12.

זוגות, בני משפחה, חברים, קולגות - אם אתם מעל גיל 18, אוהבים אקסטרים, עובדים טוב ביחד וחושבים שיש לכם מה שצריך כדי לנצח אנחנו מחפשים אתכם". כזכור, לפני כשנתיים מגפת הקורונה טרפה את הקלפים בכל העולם והכניסה למדינות שונות ברחבי העולם לוותה בקשיים ובירוקרטיה רבה. בהפקת הריאליטי "המירוץ למיליון" ששודר ברשת 13 והיה אמור לצאת לדרך בצילומי עונה חדשה, נאלצו להקפיא את הצילומים ולחכות עד שיעבור זעם המגפה.


המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)


אלא שהדברים התעכבו ולבסוף רשת 13 נאלצה לוותר על הפורמט המצליח ששודר בישראל החל משנת 2009. לפני שאתם מספידים את הריאליטי המצליח, נספר לכם כי זה לא סופו ומי שבחרה לרכוש את הזכויות לריאליטי העולמי היא המתחרה קשת 12.

כפי שדווח לפני כשבוע מטעם ערוץ קשת 12 התכנית תצא לצילומים בשנה הבאה ולמי שרוצה לקחת חלק בעונה הבאה, נספר לכם כי הליהוקים לעונה הקרובה יתקיימו ממש בקרוב. טרם נבחר המנחה של ההפקה, שיחליף את רון שחר ששימש במנחה של הריאליטי בערוץ המקביל. 

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס הרשמה מקוון בלינק הבא: https://bit.ly/3V4KDa2