ערוץ חדש, מגיש חדש: בחודש אוקטובר נודע כי תכנית הריאליטי המצליחה "המירוץ למיליון" ששודרה עד כה בערוץ רשת 13, עברה לגוף המשדר המתחרה, ערוץ קשת 12, עם החלפת הערוץ, נודע גם כי המגיש הוותיק של התוכנית, רון שחר, לא ימשיך להוביל אותה. כעת, אחרי תקופה של שמועות, מפרסם כי יהודה לוי יהיה המגיש החדש.

לוי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט עם כרטיסיה של "המרוץ למיליון" עם הלוגו "המרוץ למיליון 2024" והכיתוב "העולם מחכה לנו". כזכור, השחקן היה בחודשים האחרונים במגעים מתקדמים עם קשת 12 להנחות את הריאליטי שחוזר למסך אחרי היעדרות ארוכה. הצדדים הביעו נכונות אבל ללוי כידוע לו"ז עמוס שעשוי להוות בעיה לצילומי הריאליטי והצדדים עברו על פתרון לסוגיית הזמן - וכעת נראה כי המשימה צלחה.

View this post on Instagram

A post shared by Official Yuda Levi (@yuda29)

רון שחר שהנחה שמונה עונות את הריאליטי הפופולרי התבשר יחד עם כל הקוראים כי השחקן יהודה לוי צפוי להחליפו בתפקיד. ולאור פניות רבות שקיבל, החליט שחר לצאת בפוסט הבהרה שחושף כיצד התבשר כי לא ימשיך להנחות את הריאלטי שכל כך מזוהה איתו: "לי ברור שלא נמשיך להנחות את המירוץ שעבר לקשת. שיחה מהמפיק, הודעה מוקלטת מהסוכנת. זה כואב מאוד, זה פוגע מאוד אבל זה מה שקשת רוצים ואין מה לעשות".

"נפתחה ההרשמה - המירוץ למיליון 2023", נכתב בהודעת קשת 12. נפתחה ההרשמה לתוכנית הריאליטי אקסטרים הגדולה בעולם "המירוץ למיליון״ בקשת 12. זוגות, בני משפחה, חברים, קולגות - אם אתם מעל גיל 18, אוהבים אקסטרים, עובדים טוב ביחד וחושבים שיש לכם מה שצריך כדי לנצח אנחנו מחפשים אתכם". כזכור, לפני כשנתיים מגפת הקורונה טרפה את הקלפים בכל העולם והכניסה למדינות שונות ברחבי העולם לוותה בקשיים ובירוקרטיה רבה. בהפקת הריאליטי "המירוץ למיליון" ששודר ברשת 13 והיה אמור לצאת לדרך בצילומי עונה חדשה, נאלצו להקפיא את הצילומים ולחכות עד שיעבור זעם המגפה.

רון שחר (צילום: רפי דלויה)
רון שחר (צילום: רפי דלויה)