חדשות מתפרצות

ח"כ צחי הנגבי: "החזון של לפיד חושף את הבורות שלו"

מבזק חדשות

 יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ צחי הנגבי: "ה״חזון״ של ח״כ לפיד חושף את בורותו המדינית ואת חוסר ההבנה הבסיסי שלו בענייני ביטחון וחוץ.
 
בנושא איראן וארה״ב: "לולא המערכה רבת השנים שהוביל ראש הממשלה נתניהו לגיוס העולם נגד תוכנית הגרעין של איראן ולהטלת  סנקציות חריפות על כלכלתה, היה כבר המשטר הקנאי בטהרן חמוש מזה זמן בנשק גרעיני.

"אם ישראל היתה מאמצת חלילה את גישתו התבוסתנית של ח״כ לפיד - כלומר מרכינה ראשה בהכנעה ובשתיקה לנוכח ההסכם הרע -לא היינו מגיעים למצב הנוכחי בו רוב מוחץ בציבור האמריקאי ובקונגרס משוכנע שההסכם אכן גרוע; שאיראן היא אויב מר לארה״ב; ושישראל היא בעלת הברית האיתנה ביותר לארה״ב ולכן חובה לחזק אותה. 
 
"תאוריית הקרע המופרכת שלפיד מייחס ליחסינו עם ארה״ב קורסת אל מול העובדות: הן הממשל והן  המועמדים לנשיאות ארה״ב משתי המפלגות מדגישים את מחויבותם המוחלטת לביטחון ישראל; ראהמ ייפגש בקרוב עם מזכיר המדינה ועם הנשיא האמריקאי, שר הביטחון ייפגש עם מקבילו שר ההגנה של ארה״ב, ומפגשים אלה יעמיקו את שיתוף הפעולה ההדוק ממילא בין ישראל וארה״ב.
 
"דווקא בימים שבהם מתקיימת הסתה פרועה בהובלת הרשות נגד מדינת ישראל ובזמן שאבו מאזן עצמו קורא ליהודים לא לטמא את הר הבית ברגליהם המטונפות - היה מצופה מהאופוזיציה להתעלות מעל הפוליטיקה הקטנה ולהפנות אצבע מאשימה לעבר רמאללה ולא לירושלים. בזמן שבו כולנו מבינים כמה מסוכנת אותה הסתה ומהן תוצאותיה, היה מצופה מח״כ לפיד להתייצב לצד ראש הממשלה ונגד המסיתים לטרור".

אריק בנדר 20/09/2015 12:41
שתפו: