חדשות מתפרצות

גלאון נגד יעלון: "שר הביטחון מצטרף לציד הראשים של חיילי שוברים שתיקה"

מבזק חדשות

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, תקפה הבוקר את שר הביטחון משה יעלון, לאור התבטאויותיו בנוגע לארגון "שוברים שתיקה": "מקרתיזם נוסח יעלון; שר הביטחון מצטרף לציד הראשים של חיילי שוברים שתיקה. כנראה שליעלון לא נוח עם העובדה שאין לצה"ל מונופול על האינפורמציה שזורמת מהשטחים על פעילות פסולה של הצבא.

לדבריה, מסע ההכפשות חסר הגבולות שמתנהל נגד שוברים שתיקה, שהוא ארגון שקוף, רציני ולגיטימי המביא עדויות מאומתות על פעילות חיילי צה"ל בשטחים, הגיע לשיא ויש לשים לו סוף. "לא יתכן ששרים בממשלה יתנו לגיטימציה להסתה פרועה שמגיעה עד כדי שקרים מוחלטים וחמור במיוחד ששר הביטחון עושה דה-לגיטימציה לחיילים שומרי חוק שקיבלו על עצמם את חובת השירות ומצד שני לא מוכנים לתת יד למעשי עוולה. במדינה מתוקנת צריך לאפשר ביקורת לגיטימית ומאומתת על התנהלות פסולה, דווקא שר הביטחון היה צריך לעודד חיילים בעלי מצפון ולא לטייח".

גלאון מוסיפה: "ארגון שוברים שתיקה הוכיח פעם אחר פעם ולמגינת ליבם של חברי קואליציית הימין, שמדובר בארגון דובר אמת המתנהל בקפדנות, שקיפות ויושרה. טוב יעשו בימין אם ייקחו דוגמה מהתנהלות אמיצה וכנה זו ויחדלו מפיזור בדיות".
 

אריק בנדר 14/12/2015 11:23
שתפו: