חדשות מתפרצות

מנכ"ל תנובה אריק שור פורש מתפקידו, אייל מליס יחליף אותו

מבזק חדשות

מנכ"ל תנובה, אריק שור, הודיע כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בחברה. אייל מליס, שמשמש כיום כמנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, יהיה ממלא מקומו.

בהודעת פרישתו אמר שור: "לאחר שבע שנים פוריות ומלאות בעשייה, החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל קבוצת תנובה. הודעתי על החלטתי יום לאחר שקיבלתי את פרס התעשיין הישראלי, שמהווה תעודת כבוד לא רק לי אלא לכלל עובדי ומנהלי תנובה, ולאחר מעבר מוצלח של השליטה לקבוצת ברייט פוד. אני פונה לאתגרים חדשים, וגאה בכך שאני משאיר אחריי חברה חזקה ומצליחה, עם עובדים ומנהלים מסורים שאני גאה בהם".

מליס: "אני מודה לדירקטוריון תנובה על האמון שנתן בי, ומודע היטב לכובד האחריות שמוטל על כתפיי מול כלל בעלי העניין של החברה. כמו כן, אני מודה לאריק שור על שנים של עבודה משותפת, ועל תרומתו הרבה לקידום החברה. אני סמוך ובטוח כי עובדי ומנהלי תנובה המסורים ימשיכו יחד איתי להצעיד את החברה קדימה, וייקחו אותה אל עידן של המשך מובילות, חדשנות ושגשוג".

יו"ר תנובה, ג'אנג צ'ונג ג'יאן: "קיבלנו את רצונו של אריק להמשיך לדרך חדשה. אנו מודים לו על המסירות בה מילא את תפקידו בשבע השנים האחרונות, ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה. אנחנו בברייט דיירי, יחד עם שותפנו בקיבוצים, נשארים מחויבים להצלחתה של תנובה ולעובדיה המעולים והמסורים".
 

מעריב אונליין 14/01/2016 22:02
שתפו: