חדשות מתפרצות

ח"כ איתן ברושי: "יש להקים ממשלה רחבה כדי לממש חזונו של פרס"

מבזק חדשות

לאחר הלוויתו של שמעון פרס ז"ל, כתב ח"כ איתן ברושי (המחנה ציוני) בעמוד הפייסבוק שלו כי "הנוכחות המרשימה של מנהיגים מכל קצוות עולם בהלווייתו של שמעון פרס ז"ל , ובהם הנשיא אובמה, קלינטון ואבו מאזן, והדברים החשובים שנאמרו בהספדים, מחזקים את התחושה שמצד אחד פרס לא זכה להגשים את חלום חייו, אך מנגד צוואתו עדיין חיה ואפשרית למימוש. אנו עומדים בפניי אתגרים גדולים ומכריעים, ובמרכזם עתידה, אופייה וגבולותיה של ישראל. אני קורא לראש הממשלה ויו"ר המחנה הציוני לקיים משא ומתן גלוי, קצר ותכליתי להקמת ממשלה רחבה ואחראית".

ברושי ציין שהיעדרותם המאכזבת של הח"כים מהרשימה המשותפת מההלוויה, ממחישה את חוסר היכולת ליצור אלטרנטיבה לממשלה ואת הצורך באיחוד כוחות על בסיס המפלגות הציוניות המרכזיות תוך כדי הקטנת כוחם והשפעתם של הימין קיצוני והשמאל ההזוי . "אני משוכנע שאם הרצוג יביא לוועידת המפלגה הצעה טובה וראויה המציעה פריצת דרך, הוא יקבל רוב גדול למהלך".

"טובתה של המדינה גוברת על כל אינטרס כזה או אחר. שמעון פרס ז"ל הבין את כוחה ואת האחריות הטמונה בממשלת אחדות לאומית והיה שותף לכמה ממשלות כאלו שהגיעו להישגים גם בתחום הכלכלי-חברתי וגם בתחום המדיני-ביטחוני. מותו של פרס עשוי לשמש זרז לקידום חזונו, אך זה דורש אחריות מצד כל הנוגעים לדבר. אנחנו חייבים זאת לפרס ולמדינת ישראל כולה. ערב ראש השנה זו הזדמנות להתחלה חדשה".

אריק בנדר 30/09/2016 16:39
שתפו: