חדשות מתפרצות

ארדן בקריאה לארה"ב: "אל תיפלו בפח של אבו מאזן בנושא ההסתה"

מבזק חדשות

 השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הזהיר היום ש"לא ליפול לפח של התרגילים שאבו מאזן מתחיל לעשות בנושא ההסתה הפלסטינית". ארדן דיבר בכנס הרצליה ואמר כי יו"ר הרשות הפלסטינית יטען שהתשלומים למשפחות המחבלים הם סוג של תשלומי רווחה למשפחות שהכנסתם נפגעה. "השקר הזה זועק לשמים. מדוע משפחות פלסטיניות בהן נפטר מישהו ממחלה או תאונת דרכים לא מקבלות את אותם התשלומים כמו משפחות המחבלים?", תהה, "אבו מאזן כבר היום מנסה להסתיר את התשלומים על ידי דיווח חלקי של תקציב הרשות הפלסטינית, ועל ידי הקמת גופים פיקטיביים שדרכם הוא מעביר את הכספים".
 
לדברי ארדן, אבו מאזן כבר היום מנסה להסתיר את התשלומים על ידי דיווח חלקי של תקציב הרשות הפלסטינית, ועל ידי הקמת גופים פיקטיביים שדרכם הוא מעביר את הכספים. "יש להגיד בצורה הברורה ביותר", הכריז השר, "ההסתה הפלסטינית, התרבות של אלימות ושנאה שאבו מאזן ויאסר ערפאת לפניו טיפחו במשך שנים, הסירוב הפלסטיני להכיר בזכותה של ישראל להתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי בגבולות כלשהן - הם הם המכשול העיקרי לשלום, והסרתם תעשה יותר מכל דבר אחר ליצירת התנאים למו"מ".
 
"השליח המיוחד גרינבלט וחתנו של הנשיא ג'ארד קושנר נמצאים כרגע בביקור בישראל וברשות הפלסטינית", אמר ארדן. "אני קורא להם להגיד בצורה חד משמעית, שכל עוד אבו מאזן יממן הסתה - ארה"ב לא תממן את אבו מאזן. אני קורא שוב לממשל האמריקאי לא לעבור על כך לסדר היום. אסור שסנט אחד מכספי משלם המסים האמריקאי ילך לממן את ההסתה הפלסטינית לטרור".
 
 

אלון חכמון 22/06/2017 10:01
שתפו: