חדשות מתפרצות

מחשש להפסד: ההצבעה על חוק המרכולים נדחתה לשבוע הבא

מבזק חדשות

מחשש להפסד בהצבעה הודיעו הערב (שני) סיעות ש"ס ויהדות התורה על דחייה של שבוע בהצבעה על חוק המרכולים. בהודעה שהתפרסמה נמסר כי בשל איסור שהטילו הרופאים על השר דוד אזולאי, המאושפז בשל מצבו הבריאותי, להגיע להצבעה, ובשל חוסר ההסכמה של האופוזיציה לקזז את חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד השרוי באבל על מות אשתו הוחלט על דעת שתי הסיעות לדחות את ההצבעה. גם ההצבעה של חוק סגן השר, שהיה אמור לאפשר לחבר הכנסת יעקב ליצמן, לשוב למשרד הבריאות כסגן שר על תקן שר, נדחתה בשבוע.

הדיון בחוק המרכולים עמד להתחיל מחר בבוקר ולהימשך ברציפות עד השעה שש בערב. באופוזיציה קיבלו בסיפוק את ההחלטה וטענו כי היא תוצאה של מאבקם העיקש נגד חוק המרכולים. 

יו"ר סיעת המחנה הציוני ורכז האופוזיציה, יואל חסון, שספג היום ביקורת חריפה בשל החלטתו שלא לאפשר קיזוזים ובכלל זה לא לקזז את חה"כ גליק צייץ בטוויטר כי "‏״מדיניות ה"אין קיזוזים" ושיתוף פעולה מצוין של האופוזיציה הוכיחה את עצמה שוב. הקואליציה הזיעה ועדיין נשארה ללא רוב. עכשיו יש לחברי הכנסת בקואליציה הזדמנות לסגת מהחוק הרע הזה".

ח״כ עפר שלח,יו״ר סיעת יש עתיד אמר כי "המאבק הנחוש שהובלנו, יחד עם חברינו לאופוזיציה, הביא לדחייה בשבוע של חוק המרכולים הדורסני והפוגע. יחד איתו נדחה החוק המופרך שאמור להחזיר את ליצמן לממשלה כסגן שר. זה ניצחון אדיר במאבק נגד הממשלה הגרועה הזו, והחוקים המופרכים והמושחתים שהיא מעלה למען ההישרדות הפוליטית שלה. נמשיך להיאבק נגד היוזמות האלה בכל הכח". 

אריק בנדר 01/01/2018 23:03
שתפו: