חדשות מתפרצות

חברת סטארט אפ ישראלית חתמה על הסכם עם הליגה הגרמנית בכדורגל

מבזק חדשות

חברת Track160, המפתחת מערכות עקיבת שחקנים וכדור וניתוח ביצועים והבונדסליגה הודיעו היום במסיבת עיתונאים בגרמניה על הסכם שיתוף פעולה. במסגרת ההסכם Track160 תוכל להשתמש בארכיון הנתונים ובניסיון הפיתוחי והמקצועי הנרכש בבונדסליגה ובקשרים המסועפים שלה בשוק הכדורגל הגרמני והעולמי וכן תתמודד על חוזים טכנולוגיים עתידיים של הליגה. 
 
מנכ"ל ה-DFL, מר כריסטיאן זייפרט, יצורף למועצת המנהלים של טראק160. זוהי הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה ובחזון של Track160 ואבן דרך חשובה בחיי החברה אשר תאפשר לה חדירה לשוק קבוצות העילית בכדורגל העולמי ותקנה לה מוניטין רב בשוק החובבים הגדול. 
 
הפתרון של Track160 מאפשר למאמנים ולמדיה לאסוף נתוני פעילות ונתונים טקטיים על הקבוצה והשחקנים כגון מרחקים ממוצעים, ספרינטים, מסירות מוצלחות, עומס מצטבר וכיוצא באלה ולחזות סיכוני פציעות והתאמת שחקן לתפקיד. המערכת אוטומטית לחלוטין ומשתמשת ביחידת מצלמות אחת המסופקת על ידה או ע"י חברות אחרות ומותקנת בנקודה אחת במגרש ואיננה נדרשת לחיישנים על השחקנים ולא למפעילים אנושיים. אלגוריתמים של למידה עמוקה וראיית מכונה מאפשרים הפקת תנוחות השחקנים ומיקום הכדור בעולם התלת ממדי ולמעשה הופכים את הוידאו השטוח לעולם דינמי תלת ממדי.

מעריב אונליין 11/10/2018 16:05
שתפו: