סכסוך העבודה בין הנהלת אל על לטייסיה מחריף. הנהלת החברה ביטלה היום (רביעי) טיסה שהייתה אמורה לצאת לבריסל בשעה 13:30. מהנהלת החברה נמסר כי "בשל עיצומי הטייסים והתעקשותם לטוס רק בכיוון אחד, חברת אל על נאלצת בימים האחרונים לבטל טיסות או להעבירן למטוסים חכורים. החברה הודיעה כי תשיב לנוסעים שטיסתם בוטלה את כספם. עיצומי הטייסים פוגעים זה חודשים ארוכים בפעילות החברה. העיצומים מתבטאים בחוסר ההיענות של הטייסים לאייש טיסות ולטוס כטייסים פעילים הלוך וחזור ודרישה לטיסה רק בכיוון אחד"



בשיחה טלפונית מניו יורק אמר ניר צוק, יו"ר ועד הטייסים של אל על ניר ל"מעריב אונליין", כי "אין שיבושים בטיסות. הטייסים טסים בדיוק כפי שטסו לפני שבוע ולפני שבועיים, לפני חודש ולפני חודשיים. אם יש שיבושים וביטולי טיסות זה משום שההנהלה רוצה בכך".



לדבריו, "ההנהלה ביטלה סידור שהיה קיים בלי לסכם את זה איתנו. עד עכשיו ההנהלה הסכימה להפעיל טיסות עם התרעה של ארבעה ימים לטייסים. עכשיו הם רוצים לצמצם את הזמן הזה ליומיים. הם מבטלים טיסות אם אין מספיק טייסים, למרות שהודיעו על נכונותם לטוס בטיסה כל שהיא בהתרעה של יומיים".



"שים לב שבטיסות ארוכות טייסים נשארים מחוץ לבית שלושה או ארבעה ימים ואנחנו סבורים שלטייס או לכל צוות אוויר אחר מגיעה התרעה של ארבע ימים שכן לכולנו יש משפחות, וחיי משפחה".



אתמול נדחו שלוש טיסות של החברה, ללונדון, לניו יורק ולבנגקוק.