בשנים האחרונות הפכה העיר רמלה את פניה, הן מבחינה תודעתית והן מבחינת אוכלוסיה שהיא מנסה למשוך אליה. בשבועות האחרונים פורסם על שכונת המוזיקה החדשה שמוקמת בעיר, שם רכשו דירות אייל גולן, צביקה פיק ושדר הרדיו אליקו, שאמורה לתת עוד תנופה של אוכלוסיה צעירה לעיר. על מנת לעשות את זה, מתחילים בעיריית רמלה לחשוב על הדרכים לתת לעיר גם אפשרות ליצירת דרכים חדשות של הגעה אליה ולשפר את מה שקורה כעת בעיר.


 


אחת הבעיות הגדולות שהוצפו כלפי ראש העירייה, מיכאל וידל, היא דרך 44, אחד הכבישים המובילים של העיר. הבעיה היא שאזרחים רבים בעיר צריכים, על מנת להגיע לביתם, להיכנס דרך תחנת דלק של פז, במה שמהווה מפגע בטיחותי חמור מאוד. מי שנדרש לנושא היה מנכ"ל נת"י נתיבי ישראל, ניסים פרץ, אשר הגיע לביקור עבודה אצל ראש העיר רמלה, והשניים יצאו יחד לשטח, על מנת לראות את הפיתרון המסתמן.

פרץ עצמו אמר כי "גם אם בעבר נעשו טעויות בתכנון, ובכך שכניסה נעשית דרך תחנת דלק היא מפגע בטיחותי, והיא לא קיימת בסטנדרטים של ערים אחרות. בטח עיר כמו רמלה, שמתפתחת בשנים האחרונות. צריכה להיות הסדרה בנושא, וצריך ליצור ירידה מכביש 44 ישירות לשכונה, דרך מעבר תת קרקעי, שם אפשר יהיה ליצור גישה מוסדרת, בטיחותית ונכונה לתושבים. כך ייווצר מצב שלא נכנסים ויוצאים מהשכונה דרך תחנת הדלק".
ראש העירייה, מיכאל וידל, הוסיף: "מדובר בכביש 44, שהכניסה שלו מסודרת, זאת התחלה. קיבלנו ונעבוד לפי הנחיותיו. אני לא רוצה להיכנס להיסטוריה של מה שהיה בעבר, ורק רוצה שתהיה גישה טובה מאוד לעיר רמלה. אנחנו כולנו בדעה הזאת".