חברת טכנולוגיית הכנסים Bizzabo הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Kaltura, לאור הביקוש לפלטפורמת שיווק וכנסים מרחוק, שנובע כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה. היכולת החדשה מאפשרת לארגונים לקיים אירועים מסוגים שונים כגון כנסים, פגישות חברה פנימיות, קונגרסים, ועידות בינלאומיות ועוד.

פתרון החוויה הווירטואלית החדש שמשיקה Bizzabo מסייע לאנשי השיווק להגיע למיצוי פוטנציאל הקהל בכנס בכל מקום שבו הוא נמצא ובכל קנה מידה. הכלי החדש משלב את יכולות הסטרימינג באופן מלא בפלטפורמת הכנסים של Bizzabo ומאפשר גישה מכל מכשיר ומכל מקום בעולם. "כאשר נסיבות בלתי צפויות מאלצות מארגני כנסים לבטל או לדחות אירועי פנים אל פנים - זמן, כסף ומאמצים רבים ניצבים תחת איום", אומר ערן בן־שושן, מייסד שותף ומנכ"ל Bizzabo. "פתרון החוויה הווירטואלית של Bizzabo מחזיר לאנשי השיווק  את היכולת לנצל בקלות את המשאבים והתוכן שלהם באמצעות פלטפורמה חדשנית ואינטואיטיבית, שיכולה להפוך כנסים וירטואליים לבני השפעה כמעט כמו אירועי פנים אל פנים, המביאים ערך רב לחברות, למשתתפים ולנותני החסויות".

הפלטפורמה כוללת כלים אינטראקטיביים כמו שאלות ותשובות, צ'ט בזמן אמת וסקרים ששומרים על המשתתפים ממוקדים ופעילים במופעים השונים.  “אין דבר חזק יותר ממפגש בין אנשים", אומר אלון אלרואי, מייסד שותף ב־Bizzabo. "אבל במצבים מסוימים, כמו זה שאנחנו חווים כעת, זוהי למעשה בחירה בין לקיים כנסים באופן וירטואלי לבין לא לקיים אותם כלל. חברנו ל־Kaltura כדי להשיק את פתרון החוויה הווירטואלית ולאפשר יצירה וניהול של כנסים וירטואליים מכל מכשיר ובכל מקום".

זוהר בבין, סמנכ"ל הצמיחה והפיתוח העסקי ב־Kaltura: "אנו מחויבים ורתומים לעשות כל שביכולתנו כדי להנגיש את טכנולוגיות הווידיאו לציבור הרחב ולארגונים ולסייע במאבק הגלובלי בהתפשטות נגיף הקורונה".