אחרי רקפת
 
בהר הרצל נערך בשישי בבוקר טקס חגיגי לציון 17 שנה לעמותת אחריי! המעודדת מנהיגות צעירה ומעורבות חברתית בקרב בני נוער וצעירים. את סיום המסלול, שכלל מסע אלונקות, ציינו החניכים בטקס במעמד שר החינוך נפתלי בנט. מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק־עמינח, המלווה את הפרויקט, הגיעה גם היא לטקס, הפגינה ספורטיביות ומעורבות ועזרה לחניכים בסחיבת האלונקה. התייצבו: נשיא הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין, רעיה בן־דרור, ממייסדי העמותה, יו״ר הוועד המנהל של העמותה יורם (יה־יה) יאיר, נועם לאוטמן יו״ר קרן לאוטמן ובנו של דב לאוטמן ז״ל, שגם הוא היה ממייסדי העמותה, חבר הוועד המנהל מאיר שני, ראש חטיבת משאבי אנוש בבנק לאומי דני כהן ועוד.

רקפת רוסק עמינוח. צילום: חן גלילי

סינגולדה מתמסד, ארצי מתייצב
אדם סינגולדה, בעליה של חברת ההייטק טאבולה, העוסקת בהמלצות תוכן ברשת, נשא לאישה את בחירת לבו ויקטוריה. החתונה נערכה ביום חמישי בבית על הים ביפו. כשסינגולדה הבן מתחתן, כל החברים של סינגולדה האב - אבי -אחד הגיטריסטים המצליחים בישראל - מתייצבים. וכך הופיעו בזה אחר זה בפני האורחים מיטב זמרי ישראל ובראשם מי שכבר מזמן לא הופיע בחתונות - שלמה ארצי.


ח"כ יאיר לפיד. צילום: אביב חופי
 

סינגולדה ג׳וניור ורעייתו הטרייה המשיכו את החגיגות ביום שישי במסיבת בריכה שנערכה בביתם של חברי המשפחה דפנה ומיכאל ססלר בסביון. לאורחים חולקו כובעי קש ומניפות.

דני טוקטלי. צילום: אביב חופי
 
שימחו חתן וכלה: יו״ר יש עתיד יאיר לפיד, רנדי ורונן פלד, ענת ואודי אנג׳ל, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, דני טוקטלי, טלי ואבי אנג׳ל, יאיר ודרורית ניצני ועוד.

מיכאל ססלר. צילום: אביב חופי 
 
אדרי הפקות יום הולדת
איש הקולנוע ובעלי סינמה סיטי משה אדרי עבד בחודשים האחרונים בחשאיות על הפקה גדולה ומשמעותית. רק שהפעם לא מדובר היה בסרט קולנוע חדש, אלא באירוע גרנדיוזי ורב־משתתפים במלאות 60 שנים לרעייתו פנינה. אל מועדון הזאפה בהרצליה התקבצו ובאו בשישי בערב חברים רבים ובני המשפחה הקרובה והמורחבת לצעוק לפנינה ״הפתעה״. בתוכנית האמנותית השתתפו שלמה ארצי, קרן פלס ופאות קדושות. חגגו ממש כמו בסרטים: שר השיכון יואב גלנט, אליעזר שקדי, שרון ומודי כידון, הדס וירון ליכטנשטיין, שמואל וענת פרנקל, צחי פישביין, אלונה ברקת, לימור לבנת ורבים נוספים.

משה ופנינה אדרי. צילום: רפי דלויה
 
חומסקי אליפות
 
אחד האנשים המאושרים בישראל ביום חמישי בלילה היה איש העסקים והפרסומאי אייל חומסקי. חומסקי הוא מבעליה של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל ואחד האנשים הדומיננטיים בניהולה עם שותפיו אורי אלון וסוכן השחקנים האמריקאי ארן תלם. במהלך של שנתיים בלבד, מאז רכשו את הקבוצה, הובילו השלושה לאליפות היסטורית. חומסקי גם ידע לחבר את הקבוצה לקהילה העסקית ולהפוך אותה למותג שמזוהה עם התחדשות והצלחה. למשחק האליפות הגיעו אנשי עסקים רבים וביניהם אהרן פוגל, אהוד אולמרט, רמי לוי, אייל כץ, שישב עם שחקן העבר המיתולוגי של הקבוצה עדי גורדון, צחי פישביין וישראל קורט, מנכ״ל ה. שטרן, שחילק לשחקני הקבוצה המאושרים את טבעות האליפות.

אייל חומסקי. צילום: עדי אבישי
 
מנפלאות סופהשבוע
גיורא ענבר גאה מאוד בבנו דניאל, דור שלישי לגולנצ׳יקים, שסיים מסע כומתה וקיבל תעודת מצטיין צוות.
דנה דנקנר בילתה עם אביה נוחי דנקנר במסעדה בתל אביב.
משה דבי הטיס את כל עובדי קבוצת דבי תקשורת לסוף שבוע של פינוקים ביוון.
בתו של אסי ויזל, שירה, השתתפה באולימפיאדת הנוער בהולנד.
עו״ד ברוריה לקנר ובעלה ד״ר רוני אמיד, מבלים בבירת פורטוגל, ליסבון.
לוין גוזר במרינה
דוד פתאל, יו"ר ובעלי רשת מלונות פתאל, אירח ברביעי בערב אירוע קוקטייל חגיגי לרגל פתיחת מלון הרודס הרצליה. המוזמנים נהנו מנוף המרינה של הרצליה על שלל היאכטות העוגנות בה, ממשקאות וממוזיקה חיה. שר התיירות יריב לוין הגיע לכבד את בעלי הרשת ולהשתתף בטקס גזירת הסרט. הרב ישראל לאו קבע את המזוזה. איחלו בשעה טובה: ראש העיר הרצליה משה פדלון, אוריאל ונירה רייכמן, רותי ומשה קסטיאל, אבי לוי, אסי טוכמאייר ושות פו ברקרוזן, רוני שאטן, יונה פוגל, גבי רוטר, ישראל רייף, משה טרי, ליאורה עופר, אילן פיבקו ועוד.