חגיגות השף משה


השף אביב משה חגג בשישי בצהריים את יום הולדתו ה־41 במסיבת בריכה במלון אל־ים בנתניה. השף, שפתח לאחרונה את מסעדת קוואטרו ברחוב הארבעה בתל אביב, חזר כמה ימים קודם לכן מחופשה ביוון והמשיך את החגיגות באווירה הקיצית. עלו על בגדי חוף והגיעו לברך: שותפיו - איציק המל וגבי ואורית ארבוב, וגם אביב רייז, עידו חג'ג, רוני שאטן, לי גרבנאו ועומר דנקנר, הראל בלו, ספי שקד, דנה בולשינסקי, אלון קסטיאל ועוד.



צילומים: אביב חופי


לי גרבנאו ועומר דנקנר



אביב משה



אביב רייז



הראל בלו


גבי ואורית ארבוב


עידו חג'ג'

לפיד אינטרנשיונל


יו״ר יש עתיד יאיר לפיד נפגש בשבוע שעבר בכנסת עם קבוצה של 35 סטודנטים יהודים מארה"ב, המשתתפים בתוכנית Birthright Israel Excel. מדובר בתוכנית המנהיגות הצעירה העסקית של פרויקט תגלית, שבמסגרתה סטודנטים שנבחרו בקפידה מבין אלפי מועמדים מגיעים לביקור בן חודשיים בישראל, ונפגשים במהלכו עם מנהיגים ישראלים מתחומים שונים. בין יתר האנשים שהתגייסו להיפגש עם חברי הקבוצה ולדבר על ישראל: טל קינן, לן רוזן, מודי רוזן, גיל גולן, יורם טיץ, תומר בר זאב, ערן ברקת ועוד.




יאיר לפיד וחנה פרנקל. צילום: אבישי פינקלשטיין


ברעם מקורי


גיא ומיכל ברעם, בעלי ברעם פרסום מקורי, הפתיעו את 32 עובדי החברה בחופשה קסומה. עובדי החברה נתבקשו להתכונן לחופשה ביעד לא ידוע ולהכין דרכונים ושקי שינה. עם עליית עובדי החברה לאוטובוס, שכל חלונותיו הוחשכו, נמסר להם כי יעד החופשה הוא העיר אילת. בעוד שגילו העובדים אכזבה לנוכח הנסיעה הארוכה שצפויה להם והישארותם בתחומי ישראל הם נלקחו לשדה התעופה בן גוריון ושם כבר גילו כי כולם כולם נוסעים לחופשה מפנקת באי מיקונוס. המשבר הכלכלי העובר על יוון דילג על אי התענוגות, והחבורה כולה התמקמה באחוזה מפוארת עם נוף קסום לחמישה ימים של חמישה כוכבים. הנופש כלל גם שלל פעילויות מחוץ לאחוזה, כמו שיט ביאכטת עץ עתיקה.




עובדי ברעם באי מקונוס. צילום: ללא


תחת כנפיו של קלנר


גיא קלנר, מנכ״ל משרד הפרסום ליאו־ברנט, הגיע לסט הצילומים שבו צולם סרטון פרומו לקראת אירוע ההתרמה השנתי של תנועת הנוער לילדים עם צרכים מיוחדים - כנפיים של קרמבו. משרד הפרסום של קלנר מלווה את תנועת הנוער הייחודית במסגרת פעילות ״פרו בונו״, ולמען המטרה הנעלה הוא הצליח לגייס להשתתפות בסרטון, בהתנדבות כמובן, את אייל קיציס וליאור רז, יוצר ״פאודה״.