מנפלאות סופהשבוע
עו״ד מיטל דנינו ובן זוגה גיל שוויד, מבעלי צ׳ק פוינט, בילו את שישי בערב במלון בראון בתל אביב ביום הולדתה של מגישת הטלוויזיה שי־לי שינדלר.
תגידו מזל טוב לאיש העסקים חיים כהן, לשעבר מנכ״ל דן אנד ברדסטריט, שהתחדש בנכדה - שמה בישראל דפנה, בת ליהושע והילה.

יעל טבת־קלגסבלד טסה עד אוסטרליה הרחוקה לראות היכן למד בנה עומרי בחצי השנה האחרונה, לחבק ולנשק.
בנו הקטן של שאול אולמרט, מייסד ומנכ״ל חברת פלייבאזז, טס 12 שעות לבדו לניו יורק כדי לבקר את אבא בעבודה.
 
בית התפוצות מציג: יהדות, אמנות ומה שביניהן
בבית התפוצות בתל אביב נפתחה בחמישי בערב תערוכה של האמן אליהו אריק בוקובזה.
התערוכה - תחת הכותרת UNITED COLORS OF JUDAICA - מעניקה מבט על זהות יהודית מפוצלת, בוחנת סוגיות של גזענות, פוליטיקה ומגדר, וסוקרת את זיקתן לזהות היהודית בת־זמננו.
הגיעו והתפעלו: דן תדמור, מנכ״ל בית התפוצות; אירית אדמוני פרלמן, מנהלת אגודת ידידי בית התפוצות בישראל; ענת ושמואל פרנקל, מנכ״ל אפסילון; בני וחנה פרי־זן; חדווה שרון, מנכ״לית חברת ההשקעות לייטהאוס; רו״ח אילן בירנפלד ורעייתו טל; שרית רסין, מבעלי אופטיקנה; איש העסקים והקבלן מנחם אורן ורעייתו רותי ונוספים.


צילומים: אביב חופי

כנפיים של ברונשטיין
בשלישי בערב המה אדם אמפי פארק רעננה, שעה שבמקום נערך אירוע ההתרמה השנתי של עמותת כנפיים של קרמבו - תנועת הנוער לילדים עם צרכים מיוחדים. את הערב הנחו אייל קיציס וגיסתו שיר מורנו. עברי לידר, משינה, היהודים, להקת אתניקס ומוקי ריגשו על הבמה והתרגשו עם הילדים. יו״ר התנועה ניר ברונשטיין, המנכ״לית אופירה רותם ומייסדת כנפיים של קרמבו עדי אלטשולר שמחו מההיענות וממכירת כל הכרטיסים לאירוע. תרמו והגיע: דפי וגיגי לוי, מירי טוכמאייר, אבי באום, עמוס אפל ונוספים.

ניר ברונשטיין 

מהודר גאה לארח
רפי מהודר, מי שזכה לכינוי ״אבי הטפטפות״ וחבר בחבר נאמני אוניברסיטת תל אביב, אירח בחמישי בערב בביתו הפרטי בעיר הלבנה את אירוע סוף השנה של אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב לחברי חבר הנאמנים הישראלי.

יו״ר הפורום פרופ׳ יעקב פרנקל הגיע לאירוע זמן קצר לאחר שנחת בישראל, היישר משדה התעופה, והודה בשם כולם למארח על האירוע והאירוח. נשיא האוניברסיטה פרופ׳ יוסף קלפטר עדכן על תנופת הבנייה בקמפוס ועל הגידול במספר החוקרים החוזרים. חברי המקהלה הקאמרית של תל אביב עברו בין האורחים וזימרו.

 
צילומים: אסף שילה
נצפו: אמנון דיק, יו״ר אגודת הידידים; סיגל אדר, מנכ״לית אגודת הידידים; דורון הלפרין; שרונה שניצר; אתי וגד פרופר; עו״ד חנינא ברנדס; סמי סגול; ורדה ובעז דותן; יעל אלמוג־זכאי ועוד.
שטרן החם
בפסטיבל הסרטים בירושלים הוצג ברביעי האחרון סרטה של הבימאית הצעירה דנה לרר. הסרט הקצר מתאר יום על סט הצילומים מנקודת מבטה של שחקנית צעירה המתמודדת עם צילומי סצינה אינטימית. סרטה של לרר זכה לשבחים ולאות מיוחד מטעם הפסטיבל. הגיעו לצפות ולפרגן: החם של הבימאית, יאיר שטרן, לשעבר מנכ״ל ערוץ 1 וכיום מנהל התזמורת הסימפונית ירושלים, מלווה ברעייתו דסי וכמובן בנם של השטרנים ובן הזוג הגאה של הבימאית - דני שטרן.


יאיר ודסי שטרן, דנה לרר ודני שטרן