ריקי אריאל - מנכ״לית וראייטי ישראל


ארגון וראייטי ישראל פועל לרווחת עשרות אלפי ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים עד גיל 18. מאז הקמת הארגון, בשנת 1967, אנו מקיימים שיתופי פעולה עם חברות גדולות במשק במטרה לעזור, לתמוך בילדים עם צרכים מיוחדים, להיטיב את יומם ולסייע להם להשתלב, שיקומית וחברתית, בחברה הישראלית.



כספי התמיכה בילדים מועברים ישירות למטפלים או לספקים כהשתתפות בעלות טיפולים פרארפואיים, תמיכה טיפולית ומקצועית ורכישת עזרים שיקומיים. אנו מארגנים ימי כיף לילדי וראייטי ובני משפחותיהם וגאים בתנועת צופי וראייטי, המקיימת פעילותה בשיתוף עם תנועת הצופים.



אורלי שני - בעלת חברת אוסקר להפקת אירועים וכנסים


מעטים מדי הם המקרים שבהם נקרית בדרכנו ההזדמנות לקחת חלק בעשייה שמרחיבה את הלב ומחברת אותנו למהות הכל כך בסיסית ואמיתית של רוח האדם. כשאני מצליחה להעלות חיוך אף על דל שפתיו של ילד זהב, אני מתמלאת מיד באושר ובעונג שאין שני לו, ופשוט מתמכרים! מתמכרים לתחושה המופלאה הזאת שאתה יכול לאסוף את כל היכולות שרכשת ולעשות משהו עבור מישהו שזה כל כך מגיע לו. ילדי וראייטי הם בני אדם קטנים ומקסימים המתמודדים עם קשיים עצומים. למרות הקשיים הם תאבי חיים ואינם מוותרים. מדובר מבחינתי בגיבורים קטנים, ואני לעולם אהיה אסירת תודה על האפשרות לתת להם, ולו רק מעט, ולקבל כל כך הרבה בחזרה.




אורלי שני. צילום: ללא

רו"ח אריה רפופורט - יו"ר ועדת כספים בוראייטי


כשהצטרפתי לוראייטי, לפני כ־20 שנים, לא האמנתי שהארגון הזה ייכנס לי ללב, כמו שמעולם לא קרה לי בעבר.



סיפור האהבה שלי עם וראייטי התחיל כתורם בעמותה, ובמשך תקופה זה היה נחמד לתרום את חלקי ולהתבונן בנחת מהצד. לאחר הכרות עם הנפשות הפועלות, מהר מאוד מצאתי את עצמי נשאב לעשייה ממשית בארגון, ואז הבנתי לראשונה שתרומה מהלב שווה הרבה יותר מכסף.



אינני מכיר ארגון אחר ה״נוגע״ בילדים ומשפחותיהם בכל עת, ומניסיוני האישי אני יכול לומר כי העשייה למען הילדים המיוחדים של וראייטי ומשפחותיהם מעניקה לי סיפוק אדיר, בייחוד כאשר העזרה והסיוע מגיעים ישירות לילדים. הרגעים שבהם אנו מצליחים להעלות חיוך על פניו של ילד שסייענו לו, ולו במעט, הינם רגעים בלתי נשכחים, שמלווים אותנו ומחזקים אותנו בהמשך העשייה.




רו"ח אריה רפופורט. צילום: ללא


רו״ח אילן בירנפלד - יו"ר ומנהל עסקים ראשי ב-Deloitte ישראל


לפני כשמונה שנים נחשפתי לארגון וראייטי דרך אורי סלונים. במסגרת פעילותי באגודה אני עד לעשייה קדושה של גיוס משאבים לילדים, כמו גם לאנשים יוצאי הדופן העוסקים במלאכה, בין אם מדובר בהנהלה או המתנדבים. מהרגע הראשון היה לי ברור שבעמותה זו קיימת רוח מיוחדת, שטוב ונכון להיות חלק ממנה. כל חיי אני עוסק בפעילות ציבורית, רובה ככולה מוקדשת לילדים ונוער. אני רואה חשיבות גדולה ביותר בתרומה לקהילה ולערך זה שותפים גם Deloitte ואנשיה, אשר רותמים את כישורי הייעוץ והיכולות העסקיות שלהם על מנת לסייע לעמותה להתמודד בדרך חדשנית עם אתגרים. כך למשל, יזמנו את אירועי ה״תרומבלה״, במטרה לחשוף את פעילות העמותה בפני קהלים חדשים, בדגש על קהל צעיר.




רו"ח אילן בירנפלד. צילום: ללא


עו״ד אורי סלונים - יו"ר וראייטי ישראל


גויסתי לוראייטי לפני כ־25 שנים, עת הייתי כל כולי במשימות התנדבותיות בנושא שבויי ונעדרי צה״ל. נאמר לי בשעתו כי ״זו משימה לשנה שנתיים״, ונשארתי 25, לאחר שהכרתי את וראייטי ישראל, ארגון נפלא ומרגש, המהווה חלק מוראייטי העולמי -ארגון המסייע למיליוני ילדים עם צרכים מיוחדים בעולם כולו. ייחודו של וראייטי ישראל הוא ביכולתו לסייע לילדים המיוחדים האלה, מכל קשת הצרכים המיוחדים.



כל דקה מחיי - המוקדשת לוראייטי -ויש כאלה לא מעטות - היא מלאת סיפוק, התרגשות והנאה מהיכולת להעניק לילדים המיוחדים האלה ולבני משפחותיהם מעט טוב וחיוכים בחייהם, שאינם קלים כלל ועיקר.



משניתנה לי גם ההזדמנות להיבחר כנשיא וראייטי העולמי, נוספה לכך הגאווה על כך שוראייטי ישראל נמצא תמיד בצמרת העולמית של וראייטי אינטרנשיונל - וזו עוד סיבה להמשיך בכך עד אין קץ.




עו"ד אורי סלונים. צילום: ללא