נשיא בגאלה


הנשיא ראובן (רובי) ריבלין, שציין השבוע שנת כהונה ראשונה, פתח ברביעי את קונצרט הגאלה של המרכז למוזיקה קשת־אילון, שהתקיים בבית האופרה בתל אביב. הקונצרט החגיגי נערך במלאת 25 שנה לפעילות של המרכז למוזיקה. בין הנואמים: יו״ר הוועד המנהל של קשת־אילון ראובן חזק, המנהל האמנותי של המרכז יצחק רשקובסקי והמנכ״ל גלעד שיבא. נכחו: יו״ר האופוזיציה יצחק (בוז׳י) הרצוג, רעיה שטראוס בן דרור ובעלה שמואל בן דרור, ישעיהו ודבורה לנדאו, תמי ויהודה רוה, גד פרופר ונוספים.




תמי רוה, גלעד שיבא, יהודה רוה, ישעיהו ודבורה לנדאו. צילום: שרית עוזיאל


ביקורו של פלאף


יועץ המדיניות הבכיר של חברת הטכנולוגיה אובר (UBER) דיוויד פלאף - מי שגם ניהל את קמפיין הבחירות של נשיא ארה״ב ברק אובמה ושימש יועצו בבית הלבן - ביקר בשבוע שעבר בישראל.



פלאף, עם הצוות המקומי של החברה, בחן כיצד אפשר להרחיב את פעילותה בישראל. בסבב הפגישות שקיים פגש גם את הנשיא לשעבר שמעון פרס לשיחה ארוכה על יתרונות הכלכלה השיתופית, החדשנות והטכנולוגיה. השניים, איך לא, החליפו דעות גם בסוגיית הגרעין האירני ונאום הנשיא אובמה בנושא.




דיוויד פלאף ושמעון פרס. צילום: יח"צ


מנפלאות סופהשבוע


>>חמישי בצהריים: חיים סבן סועד את לבו במסעדת ״טוטו״ בשולחן שמוקם ליד הכניסה.



■ החל מיום חמישי האחרון מתהדר השחקן יון תומרקין בטייטל חדש: איש קריאייטיב ויועץ דיגיטל במשרד יחסי הציבור שלמור תקשורת.



■ שישי בצהריים. שעה שהחום הכבד בשיאו מפתיע עידו חג׳ג, מבעלי קבוצת הנדל״ן חג׳ג׳, את אשתו שרית במסיבת בריכה בביתם שבכפר שמריהו לרגל יום הולדתה. בין הבאים לברך ולהשתכשך: מירי ואסי טוכמאייר, מיכל אנסקי, יואב ומיכל צפיר, צורי מסיקה, הכדורגלן ברק יצחקי ועוד.



רויטל לוי־צוברי ומרב כהן, מייסדות ומבעלות רשת מוצרי הטיפוח Laline, אירחו ברביעי בבוקר בקניון רמת אביב אירוע לרגל פתיחת החנות המחודשת והשקת סדרת הפופ־ארט Keith Haring. התייצבו: מעצבת הרהיטים מיכל כהן־ענבר, אחותה של מרב, לימור כדורי עם בנה עילאי ובתה מיכאלה, מיכל ברעם ובנותיה יולי ואלה, גלית פרבר־שרצקי ועוד.



אילון והשוטר הטוב


הפרמיירה של הסדרה ״השוטר הטוב״ מבית YES נערכה ברביעי ברידינג 3 בתל אביב. הגיעו לצפות בפרק הראשון של הסדרה בכיכובם של השחקנים יובל סמו, משה איבגי, ליאורה ריבלין, גיא לואל, אלון חמאווי, ורד פלדמן ויגאל עדיקא: רון אילון, מנכ״ל YES ששוחח עם מפיק הסדרה יואב גרוס, יונה ויזנטל, שי נשר, יאיר ודרורית ניצני, הילי חורב־קסוטו ורבים נוספים.




יואב גרוס ורון אילון. צילום: רפי דלויה


ורבין עושה אתנחתא בשלוותה


ח״כ איילת נחמיאס־ורבין (המחנה הציוני) חגגה בחמישי את תום מושב הכנסת, שהיה המושב הראשון שלה בכנסת. הח״כית הטרייה הזמינה חברים ומקורבים לדרינק ולמפגש חברתי מול השקיעה במתחם ״שלוותה״ בנמל תל אביב. חגגו קיץ ביחד: הבעל המפרגן עברי ורבין ושלושת הילדים יונתן אסף ואלמה, יו״ר המחנה הציוני יצחק (בוז׳י) הרצוג, שהגיע מביקור בעוטף עזה, בירך את המארחת על פועלה וסיפר על השתלבותה המהירה בעבודת הכנסת, איילת וצביקה ימיני עם הילדים עדן ויואל, אפי שטנצלר, ישראל סביון וחברי הכנסת רויטל סוויד, שלי יחימוביץ׳ בלוק קיצי, איתן כבל ועוד.




משפחת ורבין. צילום: אביב חופי



משפחת ימיני. צילום: אביב חופי