רוטר נרגשת, מרגשת ומחדשת


אתי וגבי רוטר מנכ״לים משותפים של בית האופנה קסטרו, השיקו בראשון בערב את קולקציית סתיו 2015. אל האנגר 11 בנמל תל אביב הגיעו כ־300 מוזמנים לצפות בפריטים החדשים. את הערב פתחה אתי רוטר, ובקול חנוק התייחסה לפרשת "הנשים במידות גדולות", שעוררה סערה תקשורתית, מכוונת נגדה אישית ונגד בית האופנה. על סף דמעות סיפרה רוטר כיצד הוקמה החברה המשפחתית ועל רצונה לעשות טוב ולשמח את כלל לקוחותיה. היא הביעה את צערה על כך שהיו מי שנפגעו מדבריה.




גבי רוטר וירון ליכטנשטיין




אורית אפרתי, נירית ירון, רני רהב ויהודית טיומקין



אורלי ורונן אשכנזי


אודי פרידן וזיו קורן



השקת הקולקציה נעשתה בתוך מבנה אדריכלי ייחודי מורכב משקעים ריבועיים מוגפי תריסים, שבהם הופיעו הדוגמניות והדוגמנים לעיני הקהל, וחשפו את פריטי הלבוש. בחלקו השני של הערב הוזמנו האורחים לארוחת ערב, שבה הוגשו מנות שנוצרו בהשראת הקולקציה.נהנו מערב לא־שגרתי: לינה קסטרו, אורלי ורונן אשכנזי, ענת טמיר, יורם אלטמן ויעל מילוא, פנינה ומשה אדרי, ירון ורסנו, אירית ומשה רוזנבלום, ורד ואילן גרינבוים, אורית אפרתי, הפרסומאים אודי פרידן וזיו קורן, רני והילה רהב, ירון אשל, יהודית טיומקין ובתה נטלי, יעל קלגסבלד, ירון ליכטנשטיין ועוד. על הפקת הערב ניצח ביד רמה מוטי רייף.



צילומים: אלירן אביטל



אינסאז מקרר


רוני ופרדי אינסאז מבעלי רשת SCOOP הגיעו לבקר את הפרזנטורים שלהם דר זוזובסקי ועידן רול על סט הצילומים. רוני, שראה את השניים בבגדי חורף ומגפיים מקולקציית החורף החדשה, החליט על תוכנית צינון. הוא קפץ לקיוסק הקרוב ורכש קרטיבים במטרה לקרר את השניים ולהרים את מצב הרוח. תהליך הקירור הניב תוצאות והשניים חזרו לצילומים כשהם מחויכים ומלאי אנרגיה. 




עידן רול, פרדי אינסאז, דר זוזובסקי ורוני אינסאז. צילום: אסף לוי



שיעור ריקוד פרטי


להקת "ספיריט אוף דה דאנס" הופיעה בסוף השבוע האחרון במקום הכי נמוך בעולם. ההופעה נערכה בפני כ־1,300 איש במלון "דיוויד ים המלח". אלון פלג, מנכ"ל המלון, זכה להדרכה אישית מרקדני הלהקה אודות צעדי ריקוד אירי מסורתי. פלג הבין די מהר כי רקדן מקצועי כבר לא יהיה, אך שמח על  שקיבל שיעור מקצועי מהטובים בתחום. חברי הלהקה לעומתו זכו לתשואות ובקשות להדרנים בתום ההופעה הסוחפת.




אלון פלג והרקדנים. צילום: אייבי ששון



המלצת השף


איילת ציוני, השפית והבעלים של מתחם ״אורוות הברון״ בזכרון יעקב, שבו פועלת מסעדת ״ברוניתא״ ממליצה על המנה ״לירי״: ״את המנה יצרתי בראש השנה מגעגועים לבתי שטיילה בהודו. המנה מורכבת מכל הדברים שלירי אוהבת: חצילים, פטריות, כרוב, בזיליקום וטחינה. המרכיבים מסודרים שכבות שכבות והטחינה תופסת את כולם יחד״.




איילת ציוני, השפית והבעלים של מתחם "אורות הברון" בזכרון יעקב. צילום: אריאל ואן סטרטן

המנה "לירי" ממסעדת "ברוניתא". צילום: אלברט אדוט