1. יועץ המדיניות הבכיר של חברת הטכנולוגיה אובר (UBER) - דיוויד פלאף, מי שגם ניהל את קמפיין הבחירות של נשיא ארה"ב ברק אובמה ושימש כיועצו בבית הלבן, ביקר בשבוע שעבר בישראל. פלאף פגש את הנשיא לשעבר שמעון פרס לשיחה שכללה, מלבד ענייני ביזנס, גם החלפת דעות בסוגיית הסכם הגרעין עם איראן.



פלאף עם פרס. צילום: יח"צ
 

2. ח"כ איילת נחמיאס-ורבין (המחנה הציוני) חגגה בחמישי שעבר את תום מושב הכנסת. הח"כית הטרייה הזמינה חברים ומקורבים לדרינק ולמפגש חברתי אל מול שקיעה במתחם "שלוותה" בנמל תל אביב. הקולגה, ח"כ שלי יחימוביץ', פרגנה והגיעה בלוק קיצי.

שלי יחימוביץ' ואיילת נחמיאס-ורבין
3. במועדון שמונה בתל אביב חגגו בסוף השבוע שעבר הדוגמנית והפרזנטורית רותם סלע והשחקן אורי פרר יומולדת משותפת. הגיעו לפזז: ג'ורג'י אקירוב עם מאירה בן עטר, מירי טוכמאייר, דני ומימי לוזון, אורי אנג'ל ועוד. 

 
ג'ורג'י אקירוב ומאירה בן עטר

4. אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של בית האופנה קסטרו, השיקו בראשון בערב את קולקציית סתיו 2015. בין אלו שהוזמנו והתייצבו לאירוע המצומצם והמוקפד: לינה קסטרו, אורלי ורונן אשכנזי, ענת טמיר, ורד ואילן גרינבוים, אורית אפרתי, הפרסומאים אודי פרדן וזיו קורן, רני והילה רהב, יהודית טיומקין ועוד. את הערב הייחודי הפיק מוטי רייף. 

מוטי רייף וגבי רוטר

5. ישראל קורט הודיע השבוע על פרישתו מניהול רשת התכשיטים ה.שטרן בישראל לאחר 28 שנים בתפקיד. קורט ימשיך ללוות את הרשת כיועץ לבעלי החברה. סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה, שרון רוזנברג, מונתה לתפקיד המנכ"לית. 

6. איש העסקים חיים סבן אירח השבוע גם את דיוויד אליסון (32), בנו של המיליארדר לארי אליסון - מייסד חברת אורקל, שהגיע ארצה במטוסו הפרטי לטקס חנוכת האודיטוריום המאובזר שתרם אביו לעיר הבה"דים בנגב. אליסון ג'וניור הוא המייסד והמנכ"ל של חברת Skydance Productions - חברת הפקת סרטים וסדרות הממוקמת באולפני פרמאונט בהוליווד.


דייויד אליסון. צילום: AFP
ברשימת הסרטים בהפקתו אפשר למצוא את שני הסרטים האחרונים בסדרת "משימה בלתי אפשרית","מסע בין כוכבים", "שליחות קטלנית", "מלחמת העולם Z" ועוד. נוסף להיותו מפיק סרטים, דיוויד הוא גם טייס בעל שעות טיסה רבות במטוסים ובמסוקים.

צילומים: אביב חופי, אלירן אביטל ושוקה כהן
סבנה - הסרט

הקרנת הבכורה לסרט הדוקו־דרמה "סבנה" מבית היוצר של קשת נערכה בשלישי בערב בסינמה סיטי בירושלים. אל ההקרנה הגיעו משתתפי המבצע ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק עם הנשיא לשעבר שמעון פרס.


עוזי דיין ובתו זהר. צילום: עודד קרני
 
טלי גורן, סמנכ"לית תקשורת ורגולציה בקשת, נשאה דברים וסיפרה על ההחלטה להשקיע בפרויקט ארוך טווח ויקר כמו הסרט המגולל את סיפור חטיפת המטוס. עלו לירושלים לצפות בתוצאות: מפיקי הסרט - משה וליאון אדרי, חמי וגילה פרס, חדווה וגיל שרון, יהודה ותמי רווה, משה ויואב גאון, עוזי דיין ובתו זהר, חזי בצלאל ורבים נוספים.


גילה וחמי פרס. צילום: רפי דלויה


חזי בצלאל, גיל שרון ומשה גאון. צילום: רפי דלויה
 
לביא אופנתי

סיביל גולדפיינר, מנכ"לית ובעלים של רשת האופנה comme il faut, וגיא לביא, מנהל ערוץ yes דוקו, אירחו בשלישי בנמל תל אביב הקרנה חגיגית לרגל "ספיישל דוקו fashion", שישודר בשבוע הבא ב-yes דוקו. הספיישל יכלול חמישה סרטי דוקו העוסקים בתחום האופנה. באירוע בשלישי הוקרן אחד מחמשת הסרטים - "אייריס" - המתעד את אייריס אפפל, הפאשניסטה בת ה־94 שממשיכה להסעיר את עולם האופנה בניו יורק גם ממרום גילה. נצפו וצפו: יולי תמיר, ליאורה עופר, לאה פרץ, המעצב ששון קדם ועוד.


ששון קדם, סיביל גולדפיינר וגיא לביא. צילום: רפי דלויה