אירני ומותגי־העל


במסעדת קלארו שבמתחם שרונה בתל אביב נערך בחמישי אירוע מצומצם של רשת האופנה Factory 54. רוני, יפעת ויוסי אירני, בעלים משותפים של הרשת, השיקו את קולקציית סתיו־חורף 2015־2016 של מותגי־העל, בהם:


alexander wang, carven, dsquared2, emporio armani, fred perry, isabel marant etoile, joseph, just cavalli, marc by marc jacobs, marc jacobs, michael kors, missoni, balli, giorgio armani, kenzo, versace.


בפרזנטציה, שנערכה במרתף היין של המסעדה, צעדו הדוגמנים, ובין לבין הוגשו למוזמנים שלוש מנות שיצר השף רן שמואלי במיוחד לאירוע - מרק גספאצ'ו, לחוח עם סביצ'ה ודפי שוקולד לקינוח. תומר אירני, דור ההמשך לבעלי הרשת, שכבר ממלא בה תפקיד ניהולי, נכח גם הוא באירוע.



האוצרות של דוידי ולאוטמן


בגלריית Raw Art נפתחה בחמישי תערוכה קבוצתית שאצרו שירה דוידי, רעייתו של ישי דוידי, ודורית לאוטמן, רעייתו של נעם לאוטמן - שתיהן בוגרות תוכנית הטכניון לאוצרות. התערוכה SIGNALTO NOISE כוללת עבודות וידיאו ארט, צילום ומיצב. הגיעו לפרגן: הבעלים של שתי האוצרות, חן למדן, מפיקת האירועים של האלפיון העליון טלי יעקבי, שוני ריבנאי ועוד.




שירה דוידי ודורית לאוטמן. צילום: אביב חופי



קארי תוססת


הכוכבים המגיעים לישראל מסתפקים בדרך כלל במלון בתל אביב, בהופעה אחת ובהנאה מן הדרך חזרה לנתב"ג. חלקם מרהיבים עוז ויוצאים לביקור בעיר העתיקה בירושלים. מריה קארי שברה את התבנית. לאחר הופעה מחשמלת בראשון לציון וסעודה במסעדת פופינה בנווה צדק הגיעה כוכבת הפופ הבינלאומית, חובבת סודה - גם לשתייה וגם כסוד טיפוח - לביקור במפעל סודהסטרים בלהבים. קארי התקבלה בחום בידי מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום, נפגשה עם העובדים במקום וזכתה לקבל את מכשיר הדגל של החברה עם הקדשה אישית. ילדיה, שנכחו גם הם בביקור, התסיסו המון סודה וסירופים וכל אחד מהם קיבל מכשיר אישי.




בירנבאום וקארי. צילום: שרה ינור



מאמא מיה בתל אביב


המפיקים מארק ליברברג, שוקי וייס, ושמואל ויואב צמח, הביאו לישראל את המחזמר הבינלאומי MAMMA MIA! המבוסס על שירי להקת ABBA . בחמישי בערב נערכה בארץ הקודש הפרמיירה למחזמר המצליח. המופע התקיים במשכן לאומנויות הבמה – בית האופרה בתל אביב. מוזמני ה־VIP הוזמנו לפני תחילת המופע לקוקטייל חגיגי. נהנו ממופע סוחף: מנכ”ל מלונות ישרוטל ליאור רביב ורעייתו רווית רביב - מנכ”לית מלון לאונרדו בוטיק רמת החייל, רני והילה רהב, פנינה רוזנבלום ובעלה רוני סימנוביץ’ ועוד.




ליאור רביב ושוקי וייס



מנפלאות סוף השבוע


> שישי, מוקדם בבוקר. לאחר שפיצוץ גשר מעריב עבר בשלום, מנכ״ל החברה המבצעת דניה סיבוס רונן גינזבורג הודה לאלוהים והניח תפילין עם נציגי חב”ד.



> גיא ברעם טס לחופשה משפחתית בלונדון, הקפיד על ריצת הבוקר ועקף את הסוסים בהייד פארק.



> רונית פישמן־אופיר מבלה עם המשפחה ביוון.



> איילת וצבי ימיני בילו עם התאומים עדן ויואל באיביזה, באותו המלון שבו שהה גם כוכב הכדורגל מסי.



> עו”ד גדעון פישר התנסה בחוויית צניחה חופשית לרגל יום הולדתו ה־50.



> סמדר רינות נמרודי אירחה במלון חוף התמרים עכו את חברי מועדון הרימון.



רונן גינזבורג מניח תפילין