טריפל דייט בקנטינה
 
לאחר שבוע סוער שעבר עליו עם פרסום הקלטות דבריו, מצא אהוד ברק זמן להירגע ויצא במוצ”ש לבלות עם חברים. ברק ורעייתו נילי פריאל פתחו שולחן במסעדת "הקנטינה" בתל אביב עם איש העסקים דוד פורר, מבעלי קבוצת ניאופרם ורעייתו מיכל, ועם איש העסקים בני שטיינמץ, שגם הוא עבר שבוע לא פשוט כשעסקת “כלכלית ירושלים” ירדה מהפרק עבורו, ורעייתו אניאס. באותה שעה בדיוק סעד במקום גם איש העסקים יויו לייטרסדורף. בתום המפגש, ולמרות הרכב שהמתין בכניסה למסעדה, המשיכו הזוג ברק להליכה רגלית בשדרות רוטשילד, לנסות לשאוף קצת אוויר ואולי עידוד מהעוברים והשבים בשדרה.


אהוד ברק ונילי פריאל. צילום: אביב חופי

בני ואניאס שטיינמץ. צילום: אביב חופי 


דוד ומיכל פורר. צילום: אביב חופי


יויו לייטרסדורף. צילום: אביב חופי

הסוס הלבן של ראשוני
 
יובל בראון, מנכ"ל מ.ב.ס סוכנויות ספורט, יבואנית מותג הנעליים סקוני לישראל, וחברי עמותת פרס לחיים, ערכו בחמישי הקרנת בכורה משותפת לסרט "לרוץ חופשי" המתעד את סיפור חייו של הרץ מייכה טרו – שכונה "אל קביו בלאנקו" ("הסוס הלבן"). 
את האירוע, שנערך בקולנוע גלובוס מקס בפתח תקווה, יזמו מנכ"ל עמותת פרס לחיים שי ראשוני, הלוקה במחלת ה־ALS ונשיא העמותה בהתנדבות, איקה אברבנאל. הגיעו להעלות מודעות: ח"כ עומר בר לב, אייל פישמן, אבי ולדמן, גרי לבנה, חיים נתן ונוספים. כל ההכנסות מההקרנה הועברו לעמותת פרס לחיים לחקר מחלת ה־ALS ולסיוע לחולים בה.
 
ערוצים חשאיים בבית התפוצות
בבית התפוצות נערכה בחמישי הקרנה מיוחדת לסרט התיעודי "ערוצים חשאיים: מחיר השלום". אורחי הכבוד של הערב היו איש העסקים היהודי־אמריקני ליאון צ'רני ורעייתו צילי דורון־צ'רני. צ'רני שימש כיועצו של שר הביטחון דאז, עזר ויצמן, ויצר קשרים מיוחדים עם הנשיא ג'ימי קרטר ויועציו. בסרט נחשף התפקיד המשמעותי שמילא במהלך המגעים שהובילו להסכם השלום בין ישראל למצרים ב־1979. הגיעו לצפות ולהתרגש ביחד: דן תדמור, אירית אדמוני פרלמן, ליאורה שני, ד"ר רונן ברגמן, מאיר ברון,חנה ובני פרי זן, ח"כ איילת נחמיאס ורבין ובעלה עברי ורבין, תמי ועו"ד אורי סלונים, אבי לוי, אמנון דיק, עו"ד יורם ראבד, רו"ח אילן, טל בירנפלד ועוד. 

צילי וליאון צ'רני במרכז דן תדמור. צילום: אביב חופי 


אילן בירנפלד ומאיר ברון. צילום: אביב חופי

האקס פקטור של אלמוג
 
ד”ר יעל אלמוג, מבעלי משרד הפרסום גיתם, פנתה במוצאי שבת לחבריה בפייסבוק בבקשה לא שגרתית. אלמוג ביקשה מחבריה להצביע למתמודדת הדר לביא, בת זוגו של בנה ניר, שהתמודדה כחלק משלישיית קלוז אפ בתוכנית "אקס־פקטור". אלמוג סיפרה לחברים על היכרותה עם הדר, שהחלה לפני כשבעה חודשים, ועד כמה מדובר בפרפורמרית מוכשרת, שכבשה את לב המשפחה וכעת גם את לב הצופים בתוכנית. במהלך השידור הודחו הדר וחברותיה, שלוו על ידי המנטור, הזמר משה פרץ, לא לפני שקצרו מחמאות רבות. 

מימין: הדר לביא וחברות קלוז אפ עם משה פרץ. צילום: זאביק דרור 

עזריאלי וחורש לא עומדים בתור
 
טקס פתיחה חגיגי של סניף H&M החדש בקניון עזריאלי ברמלה נערך ברביעי בבוקר. לקוחות נלהבים חיכו בתור עד לסיומו של הטקס כדי להגיע לרגע פתיחת הדלתות. גזרו את הסרט והביאו את הבשורה לעיר: אנדרו וג’ורג’ חורש – בעלי H&M בישראל, מנכ”ל הרשת בארץ גלעד קרונר, מנכ”ל קבוצת קניוני עזריאלי ארנון תורן, ראש עיריית רמלה יואל לביא, יו”ר קבוצת עזריאלי דנה עזריאלי, מנכ”ל קבוצת עזריאלי יובל ברנשטיין ומכובדים רבים נוספים.

ארנון תורן, יואל לביא, דנה עזריאלי ואנדרו חורש. צילום: אלירן אביטל