1. הקרן לחקר הסרטן בישראל ציינה בשבוע שעבר 40 שנות פעילות. האירוע נערך בסביון, בביתם של יו"ר הקרן תמיר גילת ורעייתו עו"ד קרן נהרי. הגיעו לתמוך בפעילות הקרן, המסייעת לחוקרים ישראלים לפתח תרופות למחלת הסרטן: אורית אלסטר וגיל אגמון, חתן פרס נובל לכימיה אהרון צ'חנובר, רני והילה רהב, דני וצילי נווה, ראובן וסימי אבלגון,ליאור רביב, בועז ואילה מולדבסקי, רוחל'ה רוזנהויז, ד"ר יעל אלמוג, ברוריה לקנר ורוני אמיד, עו"ד לימור ויזל ושותפתה עו"ד פז רוקח, סיגל אדר, אבנר קופל, מור אשכנזי, איציק המל, זוהר יעקובסון ונוספים.




תמיר גילת, פרופ' אהרון צ'חנובר וקרן נהרי. צילום: איתן לוי

2. בצוק העתים התעקשה השבוע תל אביב לגלות סימני חיים נורמליים, ואלפי מוזמנים ומבקרים התייצבו לאירועי שבוע האופנה Gindi Tel Aviv Fashion Week. אתר הבנייה של TLV Fashion Mall הוסב לצורך האירועים למתחם אקסקלוסיבי, שאליו נהרו אושיות אופנה, אנשי ונשות חברה ועסקים.

המארגנים, בעלי הקניון מנור גינדי ואורי לוי עלו על חליפות מעוצבות וקיבלו את פני הבאים לערב הפתיחה. נצפו: לילך אשר־טופילסקי, ענת לוין, יולי תמיר, בת אל גינדי, דניאל ועופר קוטלר, מליסה וג'ואי שוובל, מיכל פורר, שאול ואורית בן אדרת, עתליה שמלצר, מיכל וגיא ברעם, רוני ויפעת אירני, ליאת מוליוב ועוד. ברביעי בערב נערך במסגרת שבוע האופנה ערב התרמה לפגיית בית חולים שיבא.


מנור גינדי, אורי לוי ומשה גינדי. צילום: שוקה כהן


מיכל וגיא ברעם. צילום: שוקה כהן

רכשו כרטיסים וצפו בתצוגה של המעצבת דורית בר אור: יו"ר אגודת הידידים של שיבא ורד גרינבוים, מנהלת מחלקת הפגים ד"ר ציפי שטראוס ובעלה עדי שטראוס, שופט בית המשפט המחוזי בירושלים משה סובל ובתו, איש העסקים היהודי־אמריקאי מתיו ברונפמן ובת זוגו, משה גינדי, עו"ד מיטל דנינו, שהגיעה עם אחותה ציפורה, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, מירי והרצל חבס עם הבנות שני ולין, חיים סקאל, עופרה שמלצר, שהגיעה עם גיסתה ענבל שמלצר, עו"ד מירי טוכמאייר, חנה פריזן, שגיב שקד, ג'ורג'י אקירוב, לאה שנירר ורבים נוספים. חברים נבחרים הוזמנו לאפטר פארטי שחתם את אירועי האופנה של השבוע במסעדת אריא.

שני, מירי ולין חבס. צילום: שוקה כהן
 
3. בדופלקס בהרצליה נערך בשני בערב אירוע מטעם מועדון הידידים הצעירים של מכון ויצמן למדע. במרכז הערב עמדה הרצאתו המרתקת של פרופ' אמנון שעשוע, יו"ר ומייסד חברת מובילאיי, ובעצמו בוגר מכון ויצמן למדע. שעשוע חשף את השומעים למהפכת התחבורה הצפויה לעולם בעשר השנים הקרובות עם הופעתן של מכוניות הנוהגות את עצמן. אירחו את הבאים ונשאו דברים: מנכ"לית האגודה יעל גורן־וגמן ויו"ר קבוצת אלדר עמיר שאלתיאל, המשמש גם כיו"ר מועדון הצעירים באגודת הידידים. נהנו מערב יוצא דופן: סגן נשיא המכון פרופ' ישראל בר יוסף, יו"ר אגודת הידידים של המכון ומבעלי אמריקה־ישראל שמשון הראל, אורן הוד, היהלומן יקי כוזהינוף ועוד.

אמנון שעשוע. צילום: איתי בלסון, מכון ויצמן

4. תומכי ועובדי עמותת SpaceIL התכנסו בשני בהרצליה על מנת לציין את ההסכם ההיסטורי שנחתם עם ענקית החלל, חברת SpaceX האמריקאית. חגגו: מוריס קאהן, אחד מתורמיה המרכזיים של העמותה, ובת זוגו אריאלה קיש דלייני, יו"ר דירקטוריון העמותה והיזם ינקי מרגלית, מנכ"ל העמותה ערן פריבמן, אלכס גלעדי, רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל, רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק, המעניקה חסות לפרויקט, ושותפים רבים לדרך ולחזון.

ינקי מרגלית ורונה רמון. צילום: spaceIL
 
5. חברי אגודת הידידים של בית ליסין ויתרו בשלישי על הריצה במרוץ הלילה של תל אביב, והגיעו לפרמיירה של ההצגה “האבא" בכיכובו של ששון גבאי, שנערכה במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב. נהנו גם ממפגש עם השחקנים: ליאורה עופר, שהגיעה מלווה בגבר העונה לשם בועז, בני ורויטל גנץ, ששמחו לפגוש את מנכ"לית התיאטרון ציפי פינס, נחום פינברג, יצחק ועדיה סוארי, אורי בר לב, פנינה רמון ונוספים. 

רויטל ובני גנץ עם ציפי פינס. צילום: אביב חופי

6. שרת התרבות מירי רגב אירחה השבוע מפגש ספונטני עם אנשי עסקים מחו"ל ועם פעילי ציבור מקומיים, כדי לדון בקידום התרבות והזהות והיהודית בקרב צעירים בארץ ובעולם. לקחו חלק במפגש וגם בצילום למזכרת בלשכתה התל־אביבית של השרה: מתיו ברונפמן, איל הנדל"ן אהרון פרנקל, מיכל גרייבסקי - נשיאת JCS Inc ונציגתו של נשיא הקונגרס היהודי העולמי רון לאודר, מייסד הארגון החינוכי Limmud FSU חיים צ'סלר ומנכ"ל "לימוד" רומן קוגן.


מת׳יו ברונפמן, מירי רגב, אהרון פרנקל, מיכל גרייבסקי, חיים צ׳סלר ורומן קוגן. צילום: לימוד fsu

לוק של מיליון דולר - "הלאונג'" בוחר את מתלבשות השבוע שלו
 


יולי תמיר נראית מלאת חסד מתמיד בשיער קצוץ וטבעי, שמלה שחורה מדויקת ותכשיט מלא נוכחות. נעלי השפיץ בגוני האדום־כחול העניקו לאאוטפיט עדכניות ושובבות נחוצה.

סתוית גינדי הלכה על לוק דרמטי של שמלת קרושה שחורה וא־סימטרית (שצוותה לציפורניים שחורות טרנדיות למדי) וחיוך של מיליון דולר. פאשניסטה!

מיכל פורר לא פספסה לרגע את הידיעות בנוגע להתעצמותו של הטרנד האוריינטלי והעניקה לו ביטוי יצירתי ומלא טקס. תכשיטי הטורקיז העניקו למראה החנוט למדי עדינות ורוך מלאי גוון.

צילומים: אביב חופי, שוקה כהן