הכוכבים של שטרן


במלאות 70 שנים למותג התכשיטים הבינלאומי ה. שטרן, נערכה בערב יום ראשון, מסיבה רבת משתתפים במסעדת 'אריא' שבתל אביב. ידוענים ואנשי חברה נחשפו במהלך הערב לקולקציה החדשה "Genesis", שעוצבה  בהשראת הכוכבים. המוזמנים לגמו קוקטיילים, נשנשו מנות גורמה מעשה ידיו של השף גיא גמזו, והתחככו עם הפרזנטורית של המותג - הדוגמנית בר רפאלי, שתפסה את עמדת הדי ג'יי בדיוק כמו בסרט הפרסומת העולמי של המותג שבו השתתפה. 

מנכ"לית ה. שטרן הנכנסת, שרון רוזנברג, אירחה באירוע את  מנהלת השיווק הבינלאומית של החברה, אליקס דה לינייה, שהגיעה במיוחד לרגל האיוונט. היא פגשה במקום את המנכ"ל היוצא של החברה ישראל קורט, יגאל אהובי, מרינה קבישר ובעלה יקיר שעשוע, השף אסף גרניט, שי-לי ליפא, לאה שנירר ונוספים.


ישראל קורט ובר רפאלי (צילום: אביב חופי ורפי דלויה, יח"צ)


ש-לי ליפא


יגאל אהובי


מרינה קבישר ויקיר שעשוע
 
תשובה במיקום אסטרטגי

יצחק תשובה, הגיע לביקור בעיר ראשון לציון על מנת להשיק פרויקט חדש של קבוצת 'אלעד ישראל מגורים', הנבנה בימים אלה. השכונה החדשה, "אורבן פארק ראשונים", ממוקמת במרכז העיר סביב גן עירוני המתפרש על פני חמישה דונם, בסמיכות לתחנת רכבת הראשונים. רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים, הביע שביעות רצון מהפרויקט שנבנה במיקום אסטרטגי, כך שתושביו יהנו לא רק מהפארק הירוק, אלא גם מסמיכות לצירי תנועה מרכזיים ומרכז מסחרי חדש.


יצחק תשובה ורונן יפו (צילום: גלעד קוולרציק)
 

המצטיינים של מויאל ובובליל 

הזמן: ערב יום ראשון. האירוע: טקס חלוקת מלגות לעובדים מצטיינים של הקרן לעידוד ישראלים בענף הבניה. המיקום: אולמי האחוזה בעיר מודיעין. בין הבכירים שנפגשו עם מקבלי המלגות: יו״ר הסתדרות עובדי הבניין יצחק מויאל, נשיא התאחדות בוני הארץ ניסים בובליל, מנכ"ל ההתאחדות עו״ד אליאב בן שמעון, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל עו"ד איל שלו, מנכ"ל שיכון ובינוי סולל בונה-תשתיות ירון קריסי, מנכ"ל חברת קלוד נחמיאס, מנכ"ל תעשיות אקרשטיין ונוספים.


עו"ד איל שלו, ניסים בובליל ויצחק מויאל (צילום: יהודה אוסטרוביאק)

תפסו ג'וב

אסי לויתין בן עמרם מונתה למנהלת חטיבת אלדר ריטייל. קלי כהן מונה לתפקיד מזכ"ל תנועת הצופים. אריאל קפון מונה למנכ"ל קבוצת ואוליה ישראל. קפון יוביל את הפעילות בישראל, בעוד שמייסד הקבוצה אורי שטרקמן, יהיה נשיא ואוליה ישראל, וירכז את הפעילות בחו"ל. 

ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל הודיע על סבב מינויים: אבי רוס מונה למנכ"ל אשכול מלונות ישרוטל ספורט קלאב וישרוטל לגונה, דודו צוקר מונה לתפקיד מנכ"ל מלון ישרוטל ים סוף, ליאור שוך מונה למנכ"ל אשכול מלונות ישרוטל ים המלח וישרוטל גנים, ארנון לביא מונה למנהל מלון ישרוטל רייביירה ורן אחינועם, בוגר העתודה הבכירה של ישרוטל, מונה למנהל מלון ישרוטל לגונה.  

איציק פרי מונה למנכ"ל חברת 'בטוחה משכנתאות' ו'בטוחה סוכנות לביטוח'. ד"ר שרון שקלאי מונתה למנהלת המחלקה לשיקום ילדים ונוער בבית החולים לוינשטיין. עזרא חבה מונה למנהל חטיבת ISS Catering בקבוצת ISS ישראל.