ליאורה עופר חוגגת עם הידידים

בתאטרון ה'קאמרי' הציגו לא אחת, אלא שתי פרמיירות להצגה "כבוד אבוד", בכיכובם של עמוס תמם, שרה פון שוורצה, רותי אסרסאי, מיכה סלקטר וערן מור. ההצגה מספרת את סיפורו של פרקליט ניו־יורקי צעיר, ממוצא מוסלמי, המשמש כשותף בפירמה של עו"ד יהודי, ונשוי לאישה יהודייה לבנה. דרך הסיפור האישי מתוארת מערכת היחסים המורכבת שבין מוסלמים, יהודים ונוצרים, בניו יורק, בתקופה שלאחר נפילת מגדלי התאומים.

בין ידידי התאטרון שהגיעו לצפות ראשונים בדרמה בימים שני ושלישי, היו יושבת ראש אגודת הידידים ליאורה עופר, גדעון וחנה המבורגר, אלי יונס, חיים טופול, יעל ואיזי בורוביץ', מיכל ודוד פורר, שי פירון, אהוד ברק עם נילי פריאל, מנכ"ל התאטרון נעם סמל ועוד.


יעל ואיזי בורוביץ (צילום: איציק בירן)

השלב שלפני תה עם המלכה: מי הוזמנו להתחכך בראש עיריית לונדון ג'ונסון?

וולוך על הסט

יו"ר ארגון נעמ"ת, גליה וולוך, מתכוננת לאירועי יום המאבק באלימות נגד נשים שיחול החודש. השנה החליטו בנעמ"ת למקד את המסרים הקשורים במאבק בקהל הצעיר. לטובת העניין גויסו כוכבי סדרת הנוער 'גאליס', דניאל גד ושני אטיאס - והם אלו שיובילו את הקמפיין לציון יום המאבק. ביום שני נפגשה וולוך עם הכוכבים על סט צילומי הקמפיין והודתה להם על ההירתמות להעברת המסר החשוב. במפגש אמרה וולוך כי השינוי העמוק בתפיסות מגדריות, שהחברה כולה מייחלת לו, טמון בדור הצעיר. 

דניאל גד, גליה וולוך ושני אטיאס (צילום: ישראל מלובני)
 
גוטמן והמגולחים

אופיר גוטמן ונעמה גלעדי, סמנכ"ל השיווק ומנהלת קשרי החוץ של פרוקטר אנד גמבל, אירחו בערב יום שני הקרנה של הסרט החדש והמדובר בסדרת ג'יימס בונד - "ספקטר". אל מתחם ה-VIP המפנק של יס פלאנט בראשון לציון, הגיעו שחקנים שנבחרו בקפידה על ידי מותג טיפוח הגברי ג'ילט. הנוכחים, בהם גם מנהל תאטרון קריית שמונה, יפתח קליין, התייצבו במקום בלוק המתבקש שהם לבושים בחליפות ומגולחים למשעי.


אופיר גוטמן ונעמה גלעדי (צילום: שוקה כהן, יח"צ)

מנכ”לי השוקולד

רמי דנה מנכ”ל ‘לחם ארז’, עילאי מזרחי מנכ”ל ‘רמי לי’, אבי ברססט מנכ”ל ‘הולנדיה’ ונעם צימרמן מנכ”ל קבוצת ‘קפה קפה’, היו הראשונים לקבל השבוע קופסת ממרח שוקולד־אגוזים של “Nutella”, עם שמם הפרטי על תווית האריזה. המנכ”לים הצטלמו עם הנוטלה הפרטית שלהם למהלך שיווקי שהובילו משרד הפרסום שמעוני־פינקלשטיין, בשיתוף עם משרד יחסי הציבור של זאביק דרור.


נעם צימרמן (צילום: ברק רותם)



רמי דנה


המלצת השף | גיא ארבל, בנדיקט



השף הראשי של מסעדות בנדיקט, גיא ארבל, ממליץ על אגז בנדיקט "פלורנטין". המנה מורכבת מפרוסת בריוש קלויה, עם תרד מבושל בשמנת, ביצים עלומות ורוטב הולנדייז. "שילוב הטעמים בין התרד, חלמון הביצה ורוטב ההולנדייז הנספגים בבריוש הקלוי, פשוט מושלם".


(יח"צ)