תנו לחיות לחיות? כי ביום ראשון בערב, נערכה בהאנגר 11 שבנמל תל אביב מסיבה רבת משתתפים שערכה חברת 'סופר -פארם'. הקונספט שנבחר לאיונט, היה "דיגיטל ג'אנגל" ובהתאם לכך המוזמנים התחפשו  לחיות. יורם באומן, יושב ראש קבוצת פובליסיס בישראל, ויוסי לובטון שהוא מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי (המשמש גם כמשרד הפרסום של סופר-פארם), זרמו עם הקונספט והגיעו מחופשים כמתבקש. כדי שתאמינו, באומן הנציח את לובטון בתחפושת פרה, תוך שהוא מחובר לעבודה עם הנייד.



נדל"ן בלחיצת כפתור

היזמים עו"ד סאלי שטרוזברג ודור אברהמוף אירחו בערב יום ראשון אירוע השקה, לפלטפורמה חדשה שפיתחו בתחום הנדל"ן - "Build In Klick”. המערכת שתשווק ליזמי נדל"ן, מאגדת בתוכה את כל המידע הרלוונטי לרוכשים ולקבלנים. בלחיצת כפתור, יוכלו המנויים למערכת להיחשף למידע רלוונטי עבורם. מה למשל? מסמכים משפטיים, אפשרויות השכרה, תכניות מפורטות של דירות ועוד. 
 
אירוע ההשקה נערך במשרדו של אילון זרמון. השיקו כוסיות ואיחלו הצלחה: מנכ"ל גזית גלוב רונן אשכנזי, פרופסור אהוד קמר, פרופסור שרון חנס, לאון אדרי וקובי רוגובין.
 

סאלי שטרוזברג, לאון אדרי, רונן אשכנזי ודור אברהמוף (יח"צ)

בלינקי מכנס

מריאנו בלינקי, מנהל קרן השקעות ה'פינ-טק' של סנטנדר, אירח בסוף השבוע האחרון אירוע מיוחד בחסות הקרן בתל אביב. הכנס כלל הרצאות של בכירים מתעשיית הפיננסים וההייטק המקומית, בהם מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל יעקב בן-אדיבה, תמר יסעור, שתנהל את חטיבת הבנקאות הדיגיטלית בלאומי ויו"ר לאומי-קארד ויואב אינטרטור מנהל הטכנולוגיות הראשי של בנק הפועלים.

גדי מזור שותף ב- OurCrowd, אדי שלו שותף מייסד בג'נסיס, דן סופר מנכ"ל וריפון ישראל, רות פולצ'ק מנהלת האקסלרטור של סיטי בישראל, שלומית קוגלר מנכ"לית MyCheck, הגיעו לאירוע אף הם.


יעקב בן-אדיבה, מריאנו בלינקי , גדי מזור ותמר יסעור (צילום: רפאל בן משה)