מנכ"ל אורקל ישראל, עוזי נבון, פתח בתחילת השבוע את כנס "שבוע אורקל", המתקיים זו השנה ה-22 ברציפות. זאת, אחרי שרק לפני מספר ימים הכריז לארי אליסון, מייסדה האגדי של אורקל, שהחברה תוביל את שוק מחשוב הענן בכל התחומים. החבר'ה בארץ, התיישרו מיד עם הקו שמוביל הבעלים - וחילקו למוזמני הכנס בארץ מטריות ממותגות שיכולות לכל ענן. יחד עם נבון, פתחו את הכנס שהתקיים במלון דניאל בהרצליה, זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת 'מטריקס' שהיא שותפה ותיקה לכנס, וכן אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל.

וידמן מוקיר

בנק מזרחי טפחות קיים לאחרונה ערב הוקרה לעובדיו, שמתנדבים ולוקחים חלק בפרויקט "מזרחי טפחות בקהילה". אל האירוע, שנערך במרכז "נא לגעת" שביפו, הגיעו כ־200 עובדים, שנהנו מהמופע "תיאטרון שחור" וממשחק טריוויה נושא פרסים, בנושא הפעילויות של "מזרחי טפחות בקהילה".

ברוקמאייר באקספו

תערוכת "Food Expo 2016" נערכה ביום שני האחרון, באולם התצוגה של חברת נעמן שבראש העין. התערוכה היא פרי יוזמה משותפת של חברת Chef’s Club Israel - שהוקמה על ידי השף חי שוורץ ואיש העסקים חובב הקולינריה שחר שאטי.

המפלסים של מיזרוח

אלי מיזרוח, מנכ”ל קבוצת גולף, אירח השבוע את פתיחת חנות הדגל המחודשת של רשת האופנה, בדיזינגוף סנטר שבתל אביב. שמואל פלאטו-שרון ודן פילץ, מבעלי הקניון, הגיעו יחד עם חיים רפטוב מנכ”ל חברת הניהול של הסנטר, כדי להתרשם מקרוב משלושת מפלסי החנות. 


דן פילץ, שמואל פלאטו שרון ואלי מיזרוח (צילום: ראובן שניידר)


המלצת השף | אמיר מרקוביץ', ביסטרו הרובע השישי


(צילום: אבשלום שושני)

 שף מסעדת ביסטרו הרובע השישי, ממליץ על מנת סטייק טרטר. "זאת המנה שאני הכי אוהב ברובע", מגלה אמיר מרקוביץ'. "המנה מורכבת מבשר שפיץ צ׳אך קצוץ גס, בתיבול צלפים, בצלי שאלוט, חרדל דיז׳ון, טבסקו, מלפפוני קורנישון, עירית וחלמון ביצה. השילוב בין הטקסטורות ובין הטעמים השונים יוצרים מנה מושלמת, קלילה ומנצחת".