נפלאות סוף השבוע:


> מירב כהן ורויטל לוי, השותפות שהקימו את רשת 'ללין', טסו לניו יורק, שם נפתחה חנות חדשה של הרשת ב'טיימס סקוור', ונצפו עובדות ומשוחחות עם הקונים  ממש כאילו היה זה יומן הראשון בעסק.  

> ג'ייסון ואליטל אריסון הפגינו ידידות אמיצה לאמנות והתייצבו ברביעי, לערב השקת חוג הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב לאמנות.

אלי מאור (צילום: ניר עמוס)

> אלי מאור, מנכ״ל קבוצת אלה, ויתר על השופינג ב"בלאק פריידי", והשתתף בבוקר יום שישי במרוץ המדרגות המסורתי של עזריאלי.


> עורך הדין נמרוד קוזלובסקי מומחה לסייבר, שלף טבעת בתאילנד ואילנה שושן, תמיד מלכת יופי במיל', אמרה  לו 'כן'.

תיסלם בורוביץ'
 
ערב יום חמישי, אולם סמולארש שבאוניברסיטת תל אביב. חברי להקת תיסלם נקראים למילואים ועולים להופיע ב"ערב בג'ינס", עבור עמותת אלו"ט - שפועלת למען אוכלוסיית הילדים האוטיסטים בישראל. האורחים המכובדים זוכרים חסד נעורים ועומדים על הרגליים במשך כל ההופעה, לייתר דיוק, קופצים ושרים יחד עם הלהקה. הנואמת המרכזית בערב הייתה ליהיא לפיד, שריגשה עד דמעות בעת שבירכה את אלה שמוכנים להקשיב גם למי שאין להם מילים. 
 
נהנו מהמופע הסוחף: פרופ' איזי בורוביץ' לשעבר יו"ר אלו"ט, מאיר שני המכהן כיו"ר המועצה הציבורית, דוד פתאל, אברהם פורז, רני רהב, סמי וטובה סגול, גבי וארז בוגנים בעלי חברת 'סינאל' שנתנו חסות לערב, אירית איזקסון, עינת קסוטו-שפי - מנכ"לית אלו"ט ועוד רבים.


פרופ' איזי בורוביץ', ליהיא לפיד ועינת קסוטו-שפי (צילום: סטודיו דרור כץ)

גאון וברוש שרים 

מאות תעשיינים ישראלים כבשו בשבוע שעבר  את העיר הדרומית אילת, במסגרת "ועידת התעשייה 2015" של התאחדות התעשיינים. בין באי הוועידה נצפו ארז ויגודמן, אריק שור, איציק צאייג ואורי יהודאי שהקפיד להעלות לפייסבוק צילומים נפלאים של זריחות ושקיעות. 

את חמישי בערב בילו התעשיינים במלון 'הרודס' באילת, בהופעה של יהורם גאון - שהוא גם אחיו של התעשיין בני גאון ז"ל. נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, הודה  לגאון על ההופעה ואף הנציח את הרגע בתמונה למזכרת.


יהורם גאון ושרגא ברוש (צילום: שמעון ארביב)

כוכבא מסובב את הכובע

יזמים רבים בילו את חמישי בערב במועדון התיאטרון שביפו, לצרכי ביזנס אנד פלז'ר. במקום נערכה השקה של תחרות "BankAPP2" לפיתוח אפליקציות מובייל פיננסיות, שעורך בנק הפועלים זאת השנה השנייה. מנכ"ל בנק הפועלים - ציון קינן, הממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב - אבי כוכבא, הממונה על החטיבה האסטרטגית - רון וקסלר ומנהלים נוספים מכל תחומי הפעילות בבנק ובחברת ישראכרט, הצטרפו למפגשי הנטוורקינג שנערכו במקום. בתום הרצאה שנשא אדן שוחט, שותף בקרן אלף, בפני הבאים, סובב אבי כוכבא את כובע המצחייה שלו לכיוון הנכון - ועלה לבמה כמתופף הנמרץ של להקת בכירי ההיי-טק - ITBand.


אבי כוכבא, ציון קינן ורון וקסלר (צילום: סיון פרג')

פטרושקה ולבנת מוקירים

אירוע השקת "התכנית לביטחון לאומי ודמוקרטיה" על שמו של הרמטכ"ל אמנון ליפקין-שחק ז"ל,  שתתקיים במסגרת המכון הישראלי לדמוקרטיה, נערך ביום רביעי בבנייני האומה שבירושלים. בין המשתתפים באירוע נמנו בכירי מערכת הביטחון בעבר ובהווה, בהם ח"כ יעקב פרי, עמי איילון, כרמי גילון, דני רוטשילד וגיורא רום. אל האיוונט הגיעו גם אנשי העסקים דורון לבנת, מיקי פדרמן, אורני פטרושקה ואמיר אלשטיין, וכמובן טלי ליפקין-שחק, אשר עומדת בראש וועדת ההיגוי של התכנית. 

נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, יוחנן פלסנר, נשא דברים אודות ליפקין-שחק - מנהיג, שגילם באישיותו את הרבדים השונים שבסיפור הציוני: לוחם נחוש ועז נפש, ובאותה נשימה, אדם ישר, מוסרי, ורודף שלום.


אורני פטרושקה, דורון לבנת, ויוחנן פלסנר (צילום: עודד אלטמן)

זייפמן ופורצי הדרך

במכון ויצמן נערך ביום רביעי האחרון, ערב של השקות לפרויקטים פורצי דרך בתחום הטיפול במוגבלויות - שפותחו בחודשים האחרונים במסגרת מאיץ היזמות A3i. מיזמים אשר השתתפו בתכנית במהלך חמשת החודשים האחרונים, זכו להכשרה מקצועית, ליווי אישי של 'מנטורים' ויועצים עסקיים ואף נהנו מחשיפה בפני משקיעים פוטנציאליים. 

המאיץ מנוהל במשותף על ידי PresenTense ובית איזי שפירא, ובשותפות קרן משפחת רודרמן והפדרציה היהודית של לוס אנג'לס. נכחו ושוחחו: נשיא מכון ויצמן, פרופסור דניאל זייפמן ורעייתו ז'ואל, יואב גאון, ג'יי ושירה רודרמן, גיא שפיגלמן, מנכ"ל ארגון PresenTense, וג'ין יודס מנכ"לית בית איזי שפירא.


יואב גאון וגיא שפיגלמן (צילום: חגי יחזקאל)