עמותת "בת מלך" - הפועלת למניעת אלימות כלפי נשים בציבור הדתי-חרדי, בראשות היו"רית עורכת הדין צילית יעקבסון, חברה לחברת התכשיטים "אמדוריה" לשיתוף פעולה שכולו טוב. מובילות דעת קהל מתחומים שונים, התגייסו לפרסם טבעת, כאשר ההכנסות ממכירתה יועברו לטובת פעילות העמותה. יעקבסון ולאה שנירר, נפגשו בסטודיו של הצלמת עדי אורני שהתנדבה לצלם את הפרויקט.

מהודר מארח

משלחת של מועדון היזמות הסיני בראשות ד"ר מה וונג, מבקרת השבוע בישראל, במטרה לקדם שיתופי פעולה כלכליים. הביקור נפתח באוניברסיטת תל אביב, במפגש עם "רמות" - חברת המסחור של האוניברסיטה, שהציגה בפני האורחים טכנולוגיות מתקדמות הנמצאות כעת בפיתוח.
 
בתחילת השבוע נערכה משלחת קבלת פנים בביתו של רפי מהודר, חבר אגודת הידידים של האוניברסיטה. קיבלו את הסינים בסבר פנים יפות: פרופסור יוסי קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב ורעייתו פרחיה, גיורא ירון שהוא יו"ר הוועד המנהל של האוניברסיטה, פרופסור יעקב פרנקל נשיא חבר הנאמנים של האוניברסיטה, פרופסור ירון עוז - רקטור אוניברסיטת תל אביב, ד"ר אלי פישר ובתו נורית וישראל מקוב.
 

רפי מהודר, ד"ר גיורא ירון, ד"ר מה וונג, ד"ר אלי פישר ובתו נורית פישר (צילום: אסף שילה, ישראל סאן)

זמן המעשים הטובים של עדי

מותג השעונים הישראלי "שעוני עדי", חגג בערב יום שני 30 שנים מאז שנוסד. בחברה בחרו לציין את המאורע באמצעות תערוכה של מוצרי המותג בעיצובם של סלבס. ההכנסות ממכירת המוצגים בתערוכה יועברו ל"עמותת שקל" - התומכת בקידום והשתלבות של אנשים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות, בקהילה הרחבה. נפגשו בתערוכה בעזריאלי: מנכ"לית שעוני עדי - שרית שניר-חפץ, המעצב ירון מינקובסקי, ג'ני צ'ארווני עם רוני מאנה ונוספים. 

שרית שניר-חפץ, ג'ני ורוני מאנה (צילום: אלירן אביטל)

> אח"מים בשוק! מי תמך ובילה במחנה יהודה?


המלצת השף | איתי שטרית, אונזה


שף מסעדת אונזה ממליץ על מנת סיגר טנג'יר, שהוא סיגר דגים אסייתי. "כשיצרתי את המנה הזו ניסיתי לחשוב על אחת מיוחדת, שניתן להגיש לצד קוקטיילים או משקאות אלכוהוליים אחרים, כמובן שתהיה טעימה מאוד ונעימה בטעמים שלה", מסביר איתי שטרית. "זו מנה ששולחן יכול לחלוק בה ומתאימה מאוד להווי היפואי".


(צילומים: דניאל לילה)