נפלאות סוף השבוע:


> הצלם סיון פרג’ העלה לרשת זוג תמונות ברוח חילופי דורות: תמונה שלו עם הזמר הנודע חוליו איגלסיאס, שצולמה בשנת 1995, ותמונה עם בנו אנריקה איגלסיאס, מהופעתו בארץ ביום רביעי האחרון. פרג’ לא שכח להודות לאשת יחסי הציבור של המופע רונית ארבל.

> שרי אריסון ביקרה בשישי בבית השנטי במדבר, מקום שהקרן המשפחתית על שם תד אריסון תומכת בו.


> לירון אדרי בילתה בחופשת סקי ב"קלאב מד ואל טורנס".


נילי פריאל ואהוד ברק (צילום: איציק בירן)

ברק משועשע

בתיאטרון הלאומי "הבימה ", נערכה ביום רביעי פרמיירה חגיגית להצגה הקומית "ז’קו" בכיכובו של השחקן יעקב כהן. כהן ושאר חברי הקאסט - אורי הוכמן, עמי סמולרצ’יק, קובי מאור, רבקה גור, מיקי פלג רוטשטיין, נעמה ארמון, רונית אפל ובן יוסיפוביץ’ - הצליחו לשעשע את הקהל, שהמשיך לצחוק גם בהרמת הכוסית בתום ההצגה. 
 
התייצבו לבחון: אהוד ברק, שהגיע עם זוגתו נילי פריאל, שלמה שרף, נורית דאבוש, אודליה פרידמן - מנכ”לית התיאטרון, שהגיעה די חולה כדי לברך את השחקנים והבמאי וכן ניסים משעל ורעייתו איימי, נחום ברנע ואחרים.
 
ידלין ושקדי חובטים

ארי שטרסברג, מנכ"ל המרכז לטניס ברמת השרון, פתח בשבוע שעבר את אליפות ישראל בטניס באירוע חגיגי של פורום הידידים, שבראשו עומד איש העסקים גיא ידלין. למרכז הגיעו אוהבי הספורט הלבן ובהם שר החינוך לשעבר שי פירון, מנכ”ל אל-על לשעבר אליעזר שקדי, הטניסאי אנדי רם, שהגיח חזרה מפרישתו כדי לשתף פעולה עם יוני ארליך בטורניר הזוגות באליפות וגם רונן בראל, יו"ר ארנסט אנד יאנג בישראל. 

ארי שטרסברג, גיא ידלין, שי פירון, אליעזר שקדי ואנדי רם (צילום: רז ידלין)

עשר שנות לימוד

כ־1,300 צעירים יוצאי ברית המועצות לשעבר, התכנסו בסוף השבוע בקיבוץ גינוסר לפסטיבל של תרבות והתחדשות יהודית. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע לברך ונפגש ביום הפתיחה עם מארגני האירוע, חברי הנהגת ארגון לימוד FSU - מתיו ברונפמן, אהרון פרנקל, חיים צ׳סלר וסנדרה קהאן. 
 
נתניהו הדגיש את חשיבות המשך קיומו של המפעל המחבר צעירים דוברי רוסית ברחבי העולם ליהדות ולמדינת ישראל. עוד הגיעו לפסטיבל וציינו עשור לפעילות הארגון: יו”ר קק”ל הנכנס דני עטר, יו”ר מפעל הפיס עוזי דיין, שר התחבורה ישראל כץ, יו”ר האופוזיציה בוז’י הרצוג וחברי הכנסת אביגדור ליברמן, מייקל אורן וקסניה סבטלובה.


מת׳יו ברונפמן, בינימין נתניהו, אהרון פרנקל, חיים צ׳סלר, רינה זסלבסקי, סנדרה פ. קאהן

לניר וברקוביץ’ מדוושים

בבית שגרירת קנדה בישראל, ויויאן ברקוביץ’, שבהרצליה פיתוח, נפגשו בחמישי חברי סגל קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית הראשונה - Israeli cycling academy - הקבוצה שבבעלותו של איש העסקים רון בראון. 

החיבור המהיר בין השגרירה הקנדית לקבוצת האופניים נוצר באחד מטיוליה בצפון, כשנתקלה ברקוביץ’, רוכבת אופניים חובבנית, בקבוצת רוכבים מקצועיים. עד מהרה התברר לה כי אחד החברים בקבוצה הוא אלוף קנדה ברכיבה גיום בווה-ווה. על התוכנית האמנותית באירוע בבית השגרירה הופקד חבר הקבוצה ומעצב תלבושות הרכיבה שלהם, הזמר עברי לידר. באו לעשות כבוד גם היזם ואיש העסקים נעם לניר, שגריר צ’כיה איבו שוורץ, מנכ’’ל אקסלנז ביוסיינז אורי גייגר, ח”כ עינת ברקו ויו”ר איגוד האופניים ירון דור.

ויויאן ברקוביץ ונעם לניר (באדיבות Israeli cycling academy)

פגישה מחודשת
 
לאחר עשור של ציפייה - ביום רביעי בערב זה קרה: הקרנת בכורה חגיגית בישראל של הסרט המדובר של השנה, “מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר”. פורום פילם ודיסני ישראל, אירחו ב"יס פלאנט" ראשון לציון את חובבי הז’אנר. נפגשו על פופקורן: תמי לנדסמן, מנכ”לית דיסני ישראל, גיא קרני, שהוא מנהל ערוצי הטלוויזיה של דיסני, יובל הראל, מנכ”ל ביה”ס לאיפור ויופי רוית אסף, ליאור סושרד ובמאי הקולנוע ערן ריקליס.


תמי לנדסמן וערן ריקליס (צילום: שוקה כהן)