את השבת השמשית סיימו חברי אגודת הידידים של תאטרון בית ליסין, בפרמיירה של ההצגה  "על אהבה וחברות". יו"ר אגודת הידידים, ג'ני ברנדס, הגיעה עם בנה גיל וקיבלה את פני הבאים להצגה בבימויה של עדנה מזי"א ובהשתתפות מגי אזרזר, נתי קלוגר ומיכל שטמלר.



הגיעו להיפגש ולצפות: אריאלה ורטהיימר, סוניה וצביקה לבנת, ליאורה ומיקי פדרמן, מיכל ומיקי צלרמאייר, ליזיקה ועמי שגיא, גליה אלבין, נאוה ושלום זינגר, צביה ויוסי גרוס, ורד ואילן גרינבוים, אסתי ואלקס הרטמן, רות חשין, גליה ויהושע מאור, עדיה ויצחק סוארי, ליאורה עופר, ענת ושמואל פרנקל, ציפי ואפרים קונדה, הילה ורני רהב, אורנה רייז, רינה שביט ואחרים.


גיל וג'ני ברנדס (צילום: אביב חופי)


אריאלה ורטהיימר וליאורה עופר


מיקי צלרמאייר


גשר לצעירים  


במוצאי השבת הושק ב'האנגר גשר' חוג הידידים הצעירים של התיאטרון. יו"ר התיאטרון עו"ד אלי זהר, יו"ר אגודת הידידים הוותיקים ישראל מקוב מלווה בזוגתו בלה לוסטיג, ומנהלת העמותה רותי היילפרין - קיבלו את פני הידידים הצעירים שהגיעו לצפות בהצגה "רודף העפיפונים". מדובר בעיבוד בימתי לרב המכר המצליח של חאלד חוסייני בבכורה ישראלית. 

פרי גלעדי (צילום: אביב חופי)


צפו, נהנו והתיידדו, גם רונית צפריר, חברת וועד העמיתים, שהייתה בין השותפות הבולטות ליוזמה, פרי גלעדי, סיון ורוני שטרנבך, עמוס אפל, גלית שלוש, שלי שטיינמץ-מנחם שהגיעה עם לי פוגטש, ענת תמיר, מיכאלה ברקו, מרב כהן, קארן גילרמן, גיגי ודפי לוי, שרון איילון וארז אלוביץ', לימור אלאלוף, חנה ורון לבקוביץ', לאה שנירר ועוד. את הכיבוד לערב תרם וליד אבולעפיה, אחד מאנשי העסקים ביפו הפועל רבות לשילוב תרבותי בין יהודים לערבים. 
 
מרב כהן וסיון שטרנבך

 
שלי שטיינמץ-מנחם ולי פוגטש

 
גיגי ודפי לוי

 
שרון אילון וארז אלוביץ'


> נוצץ בסופ"ש: שרי אריסון צוחקת עם סיינפלד, עינת שרוף שרה ללואי


קליל נכנסת לדלתות

צורי דבוש, הבעלים ויו''ר של קבוצת קליל, והמנכ''ל אריה (ריצ'י) ריכטמן, ערכו ביום חמישי האחרון אירוע מושקע לכבוד 400 המתקינים של החברה. אל מרכז האירועים בקיבוץ געש זרמו מאות עובדי החברה מכל רחבי הארץ. ריכטמן הודה למתקינים על עבודתם המקצועית וסיפר על כניסת החברה לתחום הדלתות. לאחר ארוחת הערב עלה להופיע הסטנדאפיסט קובי מימון שהבטיח לבדוק את איכות ההתקנה.

צורי דבוש, קובי מימון ואריה (ריצ'י) ריכטמן (צילום: מורג ביטן)