התסריטאי והמפיק היהודי-אמריקני, מתיו ויינר, שהוא יוצר הסדרה המדוברת "מד מן" ומכותבי ומפיקי הדרמה המצליחה "הסופרנוס", התארח אמש (שני) יחד עם רעייתו לינדה, באירוע של המועדון העסקי-אקדמי של אגודת הידידים של אוניברסיטת תל-אביב. במהלך הערב קיבל ויינר את "אות הנשיא", מטעם נשיא האוניברסיטה, פרופסור יוסף קלפטר, בגין תרומתו לתעשיית הטלוויזיה. 



האירוע נערך בבניין החדש ללימודי הסביבה על שם פורטר, אשר חלל הכניסה שלו עוצב בסגנון שדרות מדיסון, האזור בעיר ניו יורק שבו מתרחשת עלילת "מד מן". כמו כן הוצבו במקום מסכים שעליהם הוקרנו פרקים נבחרים מהסדרה. המפיק אלון ארניה הציג שאלות לויינר, שחלק עם הקהל את האני מאמין שלו והציע: "לא צריך לנחש מה הקהל אוהב, אלא לעשות את מה שאתה אוהב, את מה שאתה היית רוצה לראות. הצלחתי כמו כל אחד שמצליח בעסקים עם הרבה טיפשות ויהירות ולקיחת סיכונים עצומה של מי שאין לו מה להפסיד".


אמנון דיק, מתיו ויינר יוסי קלפטר (צילום: אביב חופי)

הרגישו הוליווד (או מנהטן), לצד היוצר הטלוויזיוני המדובר: ראש בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש, ירון בלוך, יו"ר אגודת הידידים, אמנון דיק, מנכ"לית אגודת הידידים, סיגל אדר, מנהלת המועדון העסקי-אקדמי, דנה רכטמן, הבמאי יוסף פיצ'חדזה, מנכ"ל קשת, אבי ניר ורעייתו תמי, גדעון עמיחי, רמי שלמור, אבי שומר, טל אלכסנדרוביץ'-שגב ועוד.

טל שגב אלכסנדרוביץ וסיגל אדר


מתיו ויינר, יוסף קלפטר וירון בלוך


מתיו ולינדה ויינר