את בוקר יום שני פתח בני פדני, יו"ר ובעלי "פדני תכשיטנים", בחנות הרשת בנמל תל אביב. במקום נפתחה תערוכה בשם "תכשיטים לטקס נישואין", שבמסגרתה מוצגות יצירות של סטודנטים מהמחלקה לצורפות בבצלאל, שנעשו בשיתוף פעולה ובהנחיית המעצבת של פדני, סיגל פלד. 

בילו את הבוקר מול הים: ענת פדני, תמרה יובל-ג'ונס ראש החוג לאופנה וצורפות בבצלאל, שלומית מלכה - הפרזנטורית של הרשת, ועידו פדני, בנו של בני, שהגיע לביקור מולדת מלונדון עם ילדיו, שגרמו לסב אושר רב. 

סוף השנה של רפאל ובינוש


רגע לפני סוף השנה האזרחית, אירחה גורו מרכזי הטיפוח, רונית רפאל, את המסיבה השנתית מטעמה בעיר ג'נבה - בשיתוף חברת התכשיטים היוקרתית "שופארד".  לאירוע התייצבו  כל השמנה וסולתה של העיר השוויצית השלווה, אנשי עסקים ודיפלומטים. מי שהפכה את המסיבה לנוצצת במיוחד הייתה  הלקוחה המפורסמת של רפאל, השחקנית הצרפתית, ג'ולייט בינוש, שהייתה אורחת הכבוד של הערב, והגיעה לבושה בשמלה שחורה וחושפנית, ענודה בתכשיטים מהקולקציה החדשה של "שופארד".



רונית רפאל (צילום: דני אופלינגר)
לוין יוצא לקניות בשדרות

נתן שרנסקי, יו"ר הסוכנות היהודית, ובני לוין, מייסד "נייס" וסגן יו"ר IVN, חנכו השבוע  בשדרות את "צרכניית העיר" - סניף חדש מרשת חדשה של צרכניות חברתיות, המוקמות בפריפריה על ידי הסוכנות היהודית וארגון IVN  בשיתוף עם פדרציית ניו יורק, קרן התמיכות היהודית המאוחדת של וושינגטון, ותורמים פרטיים. 

נפגשו בצרכנייה: ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, נשיא מכללת ספיר פרופ' עמרי ידלין, מנכ"לית IVN  מיכל זימלר, מנכ"ל המשרד הישראלי של פדרציית ניו יורק אורי לוונטר-רוברטס, איציק דנציגר, לשעבר מנכ"ל קומברס וכיום יו"ר מט"ח, סגן יו״ר הסוכנות היהודית רני טריינין ועוד.


נתן שרנסקי ובני לוין (צילום: אלי אטיאס)

> מד מן באקדמיה: מי בילה עם יוצר הטלוויזיה האמריקני בישראל?
 
ארנס קורא בקפה

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן, ונדב ארנס, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, נפגשו ביום שני במלון דן אכדיה בהרצליה, על מנת  להכריז על הזוכים בתחרות "הבריסטה של מלונות דן". במסגרת התחרות, שנערכה בחסות קפה עלית, הגיעו 25 מכיני קפה מכל בתי המלון של הרשת ברחבי הארץ. את המקום הראשון בתחרות קטף אמין עזב, ממלון דן אכדיה, אשר זכה  בתואר "הבריסטה הטוב ביותר ברשת" וכן בחופשה זוגית ברומא.


נדב ארנס ורפי שדה (צילום: סיון פרג') 
המלצת השף | ברק אלמיש, בראסרי מופת



שף הבר "בראסרי מופת", ממליץ על סלט סלקים. "המנה עשויה מסלקים אפויים, חתוכים לרבעים במרינדה של בלסמי מצומצם, שמן זית, אורגנו וזעתר טרי. אנו מוציאים את המנה עם גבינת המאירי, שעועית ירוקה חלוטה, בזיליקום, פקאן בקרמל מלוח, ומורחים יוגורט צאן על הצלחת", מספר ברק אלמיש. "זוגתי מאוד אוהבת סלק, וכל פעם שהייתי מכין  לה סלט סלק היה חסר לה משהו בסלט, עד שבסוף הגענו לתוצאה הסופית של הסלט הנוכחי שאותו היא הכי אהבה". 


(צילום: דניאל לילה)