איש העסקים ואספן האמנות, יגאל אהובי, אירח במוצאי שבת אירוע לכבוד פתיחת התערוכה "אנשים'" החמישית בסדרת התערוכות מאוסף יגאל אהובי לאמנות. האירוע נערך בגלריה האוניברסיטאית לאמנות על שם גניה שרייבר, ובמסגרתו הוצגו עבודותיהם של ריצ'רד אבדון, גילי אבישר, פרנק אורבך, דיאן ארבוס, דרור דאום, מרלן דומא, ניר הוד, לוק טוימנס, רוברט מייפלת'ורפ, יגאל תומרקין ועוד. 



אייל חומסקי ויאיר סהר (צילומים: אביב חופי)

בין חובבי האמנות שהגיעו לצפות, ולהתרשם מקרוב מהאוסף של אהובי, היו האישה שאיתו גלית גוטמן, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, אייל חומסקי, מיכאל צ'רנוי עם בת הזוג ניקול ראידמן, יעקב פרנקל, סמי וטובה סגול, וצחי ארבוב. יחד איתם בחנו את היצירות גם יעל ואיזי בורוביץ', ציפי ואפרים קונדה, אלקס הרטמן, סיגלית לנדאו, יולי תמיר, משה צור, שי כהנא, יאיר סהר, יעקב בורק, יפעת גוריון ועוד.

 

צחי ארבוב ויגאל אהובי


מיכאל צ'רנוי וניקול ראידמן 


שי כהנא ורון חולדאי

אדן מחליף לרובוט
 
המועדון המדעי של אגודת ידידי מכון ויצמן, בראשותו של היו"ר שמשון הראל, מבעלי אמריקה-ישראל, והמנכ"לית יעל גורן-וגמן, אירח בחמישי האחרון מפגש נוסף בסדרת המפגשים שהוא מקיים על טהרת המדע והמינגלינג. המפגש נערך במלון דן תל אביב וכלל הרצאות של ד"ר יפעת ארבל וכן של מולי אדן, לשעבר סגן נשיא בכיר באינטל העולמית, ונשיא אינטל ישראל. 
 
הרצאתו של אדן נישאה תחת הכותרת "ממשק אדם-מכונה, האם נוחלף על ידי רובוטים?". במהלך הדברים אמר אדן כי הוא מוטרד מן הנתונים הלא מחמיאים על חוסר ההשקעה בחינוך בישראל, ועל הירידה בקרנה של "אומת הסטארט-אפ". 

אכלו ארוחת ערב והשכילו: פסקל ואילנה מנטו, גדעון וחני המבורגר, גד זאבי, עמיר שאלתיאל, מיכאל סלע, גד פרופר,  רותי ואברהם 'לולו' אסף, יעל גיט, רחל ושאול לוטן, רוני רוס, סמדר אשכנזי-רייויט, אהוד שפירא, יו"ר בית ההשקעות פסגות, דרור תורן, שי טייטלבוים, אלי כץ, אורי בלאק ורבים אחרים.
 
 
שמשון הראל ומולי אדן (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון)

 
יעל גורן וגדעון המבורגר 

הבוגרים מצאו את עצמם ב-Google
 
מאיר ברנד, מנכ"ל Google  ברוסיה, המזרח התיכון ואפריקה, שהוא בוגר אוניברסיטת תל אביב, התארח במפגש של ארגון בוגרי האוניברסיטה שנערך ב"זאפה" הרצליה, ביום רביעי הקודם. את ברנד ראיינה רויטל הנדלר, בוגרת החוג לטלוויזיה ולקולנוע באוניברסיטה, מייסדת Alljobs ושותפה-מייסדת של Breezometer. ברנד חלק עם המוזמנים את האני מאמין שלו: "ללכת בעקבות הלב, הסקרנות וגם התשוקה. לעבוד קשה ללא  קיצורי דרך. לא לפחד להיכשל  ולא לפחד לצאת מאזור הנוחות".
 
הערב נחתם בהופעה של אבי סינגולדה עם הרכב מוזיקלי, שיחד שלהבו את קהל הבוגרים. נצפו: נשיא האוניברסיטה פרופ' יוסף קלפטר ורעייתו, סיגל אדר מנכ"לית אגודת הידידים, סיגלית בן חיון מנהלת ארגון בוגרי האוניברסיטה, ודני מרגלית  יו"ר BDO - זיו האפט.


מאיר ברנד ורויטל הנדלר (צילום: יעל צור)