הכוכבת היהודייה של קומדיית המצבים "המפץ הגדול", מיים ביאליק, קיבלה ביום ראשון אות הוקרה על מאבקה ב-BDS, מטעם ארגון 'הנהגת לימוד FSU'. את האות העניקו לה איש העסקים היהודי-אמריקני, מת׳יו ברונפמן (בעל השליטה בשופרסל ובאיקאה) וכן המייסדים חיים צ׳סלר (גזבר הסוכנות היהודית לשעבר) וסנדרה קאן - במסגרת הכנס הראשון של הארגון בלוס אנג׳לס. גם הרב האישי של מיים, הרב חיים סיידלר-פלר, הגיע כדי לתמוך בתלמידה המצטיינת שהמשורר הלאומי שלנו, חיים נחמן ביאליק, היה דודו של סב-סבה. 
  
השנסון של בכירי מליסרון


בקניון רמת אביב נערכה בבוקר יום ראשון פתיחת התערוכה "שנסון לשמלה השחורה", הומאז' מקומי לציון 100 שנים להולדתה של זמרת השנסון הצרפתייה, אדית פיאף. בלוגרית האופנה מיטל וינברג-אדר, צילמה סלבריטאיות שבחרו מעצבי אופנה ישראלים ('מוזות'), ללבוש שמלות שעיצבו. 


משה רוזנבלום וחיים מילר (צילום: שוקה כהן)

הרגישו צרפת בישראל: יו"ר מליסרון ליאורה עופר, המשנה למנכ"ל מליסרון משה רוזנבלום, מנכ"ל קניון רמת אביב דוד בן-משה, טלי בר-אל מנהלת השיווק של הקניון, מנכ"ל רשת תכשיטי מילר, חיים מילר, אורן רווח - יו"ר קבוצת אסתי לאודר ישראל, ענת ובני פדני, רועי ארד, דורית שדה שהגיעה עם ה'מוזה' שבחרה, שהיא גם במקרה, גיסתה - השחקנית סנדרה שדה, גדי אלימלך, הגר אלמביק, מאיה נגרי ועוד.


דורית שדה וסנדרה שדה


מיטל וינברג-אדר ובעלה רועי אדר


דוד בן משה וטלי בראל
פרסי הגיקים

טקס ה"גיק אוורדס" נערך ערב יום ראשון בבית ציוני אמריקה שבתל אביב. בכירים בתעשיית ההייטק הגיעו  לסכם את ההצלחות הישראליות הבולטות של השנה ולמחוא כפיים לסטארטאפים, היזמים, והמשקיעים המובילים, שעשו כבוד לסטארטאפ ניישן ב-2015. אירחו את האירוע: יניב פלדמן ומורן בר מנהלים משותפים ב'גיק טיים'. בין באי הערב, היו גם משה חוגג, שמיל לוי, גיגי לוי, טל ברנוח, אור עופר, הילה אוביל-ברנר, מיכה קאופמן, זוהר גילון, מיכל צור, אורי אדוני ועדי סופר תאני - מנכ"לית פייסבוק ישראל.


יניב פלדמן, אור עופר וטל ברנוח

על קו בני ברק-סיישל

טלי יטיב - שהיא מנכ"לית ובעלים ספיריט הפקות עולם - חנכה ביום ראשון את משרדה החדש בבית מטלון  בבני ברק. יטיב, בעלת חברת התיירות המציעה חבילות ייחודיות ליעדים אקזוטיים, כמו סיישל, זנזיבר וטנזניה, מאוריציוס, סרילנקה והמדליביים, השקיעה בעיצוב המשרדים ושלט החברה - שהוכן על ידי האמן לובקה, וכולל מוטיבים של ארצות החום המפנקות. הגיעו לאחל בהצלחה: עופר חודורוב שהוא מנכ"ל דיזנהויז, זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה ודנה נמרוד - שעיצבה את המשרד. 


טלי יטיב ועופר חודורב (צילום: גיא חמוי)


השלט של ספיריט הפקות עולם
בסנינו והקינג

סטיב בנשימול, מנכ"ל BURGER KING ישראל, אירח בצהרי יום ראשון את פתיחת הסניף הראשון של הרשת ברחוב אבן גבירול שבתל אביב. אם שכחתם, רשת המזון המהיר עלתה לישראל לפני מספר עשורים, לאט לאט נמוגה מן הנוף המקומי, וכעת מנסה לעשות קאמבק. באירוע הפתיחה נכחו גם רעייתו של בנשימול, מעצבת התכשיטים שרה בסנינו - שתכהן כסמנכ"לית השיווק של הרשת בארץ, ואביה - איש העסקים היהודי-צרפתי פייר בסנינו, המחזיק בזיכיון הישראלי. 


פייר בסנינו, שרה בסנינו וסטיב בנשימול (צילום: שחר שדרין) 
תפסו ג'וב

אסתר מור נבחרה לנשיאה השביעית של ויצו, בעוד שליאור וינטרוב מונה לסגן נשיא ארגון ההסברה האמריקאי ה-Israel Project ולמנהל פעילויות הארגון בישראל. שרון ערמי מונתה למנהלת השיווק של תדיראן טלקום.

עדן הופמן, מונתה לתפקיד משנה למנכ"ל ה.שטרן ישראל. גיא נדיר, לסמנכ"ל הכספים של רשת ללין. רוני בלנקלדר ושחר סידס מונו לניהול משותף של "אמריקן לייזר". 
מורן מנו, סמנכ"ל קבוצת 'מנו ספנות'  מונה לקונסול כבוד של רפובליקת מולדובה בישראל. רונית מלינרסקי מונתה למנכ"לית המכללה האקדמית לישראל ברמת גן, בעוד שפרופ' עליזה שנהר מונתה ליו"ר האסיפה הכללית של ור"מ (ועד ראשי המכללות האקדמיות הציבוריות בישראל).