ד”ר ציפי שטראוס, מנהלת מחלקת ילודים ופגים בבית החולים שיבא בתל השומר, הרצתה ביום שני בועידת TEDx שהתקיימה באוניברסיטת תל אביב. את הועידה הפיק והנחה גלעד עדין, מנכ”ל ערוץ 10 לשעבר. 
 
באירוע, ד”ר שטראוס דיברה על חשיבות המגע בתהליך הריפוי וסיפרה: “חוקרים מציינים שיש שלושה דברים בסיסיים שאנו צריכים בשביל לשרוד: אוכל, מים וחמצן, ואני מציעה דבר נוסף, מגע. מגע יכול לרפא, אך המגע הפיזי לא יכול לעזור לבד, אלא צריך גם ליצור קשרים. היום הטכנולוגיה נמצאת בכל מקום בחיינו, ויכולה להחליף כל תחום, אבל היא לא יכולה להחליף את המגע והקשר הפיזי”. 

בין הנוכחים שהאזינו בקהל היו בני משפחתה של המרצה, יו”ר בנק הפועלים יאיר סרוסי, אליעזר שקדי, עופר קוטלר, אורי דורי, שוקי אורן, ענת לוין ואחרים.


 ד"ר ציפי שטראוס עם גלעד עדין (צילום: רמי זרנגר)

 ד"ר ציפי שטראוס 
 

עדיף בכנס המעסיקים

כנס המעסיקים של "עדיף", בשיתוף בית ההשקעות מיטב דש, נערך ביום שני האחרון במתחם 'אווניו' שבקריית שדה התעופה ומשך אליו למעלה מ־500 מנהלים. נציגי המעסיקים הגיעו לדון בשינויים וברפורמות בעולמות הפנסיה ובתהליכי הדיגיטציה בעולם הפנסיוני. בכירי מיטב דש, בהם צבי סטפק - היו"ר, אילן רביב - המנכ"ל, רונן טוב המשנה למנכ"ל, טדי לין מנכ"ל מיטב דש גמל ופנסיה ואבי מויאל סמנכ"ל הפיתוח העסקי, אירחו את הכנס המקצועי.

בין המשתתפים: ח"כ מיכל בירן, רו"ח הראל שרעבי ויואב גפני - סגנים בכירים לממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, אריק יוגב - מנכ"ל איילון ביטוח, יונל כהן - יו"ר איילון ביטוח, אריאל יעקבי - יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, סלעית גרנית מנכ"לית אדקיט, עמיר טל מנכ"ל סוויפטנס חברת המסלקה הפנסיונית ועוד. 


רונן טוב, אילן רביב וצבי סטפק (צילום: ליאת מנדל)

גבריאל תכין לנו גלידה 

בכירי 'יוניליוור' בישראל, נהנו ממזג אוויר אביבי באמצע פברואר, בעת שערכו את אירוע פתיחת עונת הגלידות לשנת 2016. האירוע המסורתי שבו מציגה החברה את הגלידות שלה לעונת הקיץ הקרובה המשווקות תחת המותג 'גלידת שטראוס' - התקיים השנה באולם האירועים "עלמה" באבן יהודה, וריכז אליו אנשי מכירות ומפיצים של החברה, שזכו להיות הראשונים לטעום את הגלידות החדשות ועל הדרך ליהנות מהופעה פרטית של הסטנדאפיסט אדיר מילר. 

אירחה את האיוונט ענת גבריאל מנכ"לית יוניליוור, מי שהשלימה במהלך כהונתה את רכישת גלידת שטראוס מחברת שטראוס - וסיימה השנה את הטמעתה בחטיבות השיווק והמכירות של יוניליוור. בין הנוכחים נצפו גם: סמנכ"לית השיווק מיכל גולדמן, סמנכ"ל המכירות עדי רגב, סמנכ"ל, מנהלת השיווק של גלידת שטראוס קרן סער ועוד.
 

עדי רגב, קרן סער וענת גבריאל (צילום: אנצו גוש)

חיים סבן מציג: טורקיז זה הכתום החדש
המלצת השף | אבי לוי, צ’יריפום


(צילום: אנטולי מיכאלו)

שף מסעדת "צ’יריפום" ממליץ על מנה של המבורגר אלג’יראי. “המנה מורכבת מתערובת עסיסית של בשר קצוץ מנתחי עגל עם תערובת תבלינים אלג’יראית", מסביר אבי לוי, "אותה רקחתי עם בצל מקורמל על אש נמוכה בטעמי קינמון וכמון - שמוגש בלחמניית פרנה חמה”.