אוצרת האמנות קרן בר גיל, אירחה ביום חמישי בביתה שברמת השרון, ערב אומנות קולינרית - ששילב בין יצירות אמנות הקשורות באוכל ואוכל הקשור ביצירות אמנות. במהלך הערב הציג כל אחד מהמשתתפים באירוע את מעשה ידיו. 



בין המשתתפים: ננסי פומגרין עם מיצג שוקולד בהשראת האמן הבריטי טוני קראג, שי פרנקל במיצג בהשראת הזקן והים של המינגווי ויוחנן ברנשטיין במנה של ניוקי סלק על מצע פסטו - בהשראת הפרחים של אנדי וורהול.




מיצג של סיון שטרנבך בהשראת היצירה של מל בוכנר (צילומים: לטיסיה בולו)


מיצגים נוספים היו של אמנית הקרמיקה סיון שטרנבך בפבלובה בהשראת העבודה "BLAH BLAH BLAH" של האמן מל בוכנר, שי-לי ליפא שהוציאה לאחרונה ספר ילדים ויצרה דיוקן קוביסטי טבעוני בהשראת פיקאסו ועוד. בערב הטעים בילו גם יוני סער, מיכל ורועי ורמוס, ליסה שילוח ויוסי עוזרד. 


מיצג של שי פרנקל בהשראת הזקן והים של המינגווי


מיצג של יוחנן ברנשטיין בהשראת הפרחים של אנדי וורהול


מיצג קוביסטי של שי-לי ליפא בדיוקן בהשראת פיקאסו

סיפור על שיקום, תרומות ופרברים

עמותת ידידי בית החולים השיקומי לוינשטיין, קיימה ביום חמישי אירוע התרמה לטובת שיפוץ האגף המרכזי של בית החולים, שנמצא בעיצומו. כאלף מוזמנים התייצבו לאירוע שנערך בבניין תיאטרון הקאמרי, זכו לקבלת פנים חגיגית ולאחר מכן צפו בעיבוד החדש של התיאטרון למחזמר - "סיפור הפרברים". 

אירחו: פרופ' עמירם כ"ץ, - מנהל בית החולים לוינשטיין וחברי הנהלת בית החולים; ארז מלצר, יו"ר עמותת הידידים של בית החולים, יצחק מרום, סמנכ"ל לוגיסטיקה, תשתיות ומערכות מידע ב"כללית", ד"ר אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה ושולה מליק, מנכ"לית העמותה. 

התייצבו: שר הבריאות יעקב ליצמן, יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט ורעייתו אורית; דורון  ספיר, מנכ"ל ויזה כאל ורעייתו נורית, חזי כאלו, מנכ"ל בנק ישראל, שלמה נחמה שהוא יו"ר בנק הפועלים לשעבר ורעייתו נירה, עוזיה גליל, מייסד חברת אלרון ויו"ר דירקטוריון אלביט, מיכה גייגר, רפי מהודר, עו"ד איתן אפשטיין ועוד. במהלך הערב הצליחו המארגנים לגייס כמיליון שקלים לטובת בית החולים.


יעקב ליצמן, עמירם כ"ץ וארז מלצר (צילום: קובי קנטור)
תחזית החיפוי והריצוף

חברת אקרשטיין תעשיות, שנכנסה לראשונה לפעילות קמעונאית עם המותג 'אקרשטיין Home', פתחה את הסניף הראשון של המותג בהרצליה פיתוח. הסניף, שבו הושקעו למעלה ממיליון שקלים, כולל שטח תצוגה חיצוני של כ-700 מ"ר, בן שני מפלסים, שבו מוצג האוסף הגדול בישראל של ריצופי חוץ וחיפויים, עם למעלה מ-100 דגמים שונים. 
רוני רופ, סמנכ"ל הקמעונאות של אקרשטיין תעשיות ואח של החזאי המוכר ביותר בישראל, דני רופ, כבר גייס את אחיו כלקוח מרוצה שהצטייד במוצרי החברה. 

רוני רופ ( צילום: תומר בנון)

תפסו ג'וב

אמיר גיל (48) מונה למנכ"ל אקסלנס קרנות נאמנות, חברת קרנות הנאמנות של בית ההשקעות אקסלנס, המנהלת כ-20 מיליארד שקלים בלמעלה מ-100 קרנות נאמנות. אילת לוי-פלד מונתה למנכ"לית קרן דואליס להשקעות חברתיות. אסף סימון מונה למנכ"ל אפריקה 38' חברת בת של אפריקה מגורים.

ד"ר ג'ון אלמנוף וטרסה סטיבנס מונו לוועדה המייעצת של חברת 'רדהיל ביופארמה'. סיון בראון מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש העולמית (VP Global Human Resources) בחברת myThings.

עו"ד שלומי לויה (40) מונה על ידי נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, לתפקיד סמנכ"ל משפט וממשל של איגוד לשכות המסחר. לויה ימשיך במקביל לכהן בתפקיד היועץ המשפטי של האיגוד - תפקיד שאותו הוא ממלא בחמש השנים האחרונות. ענבל סינמן, מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש באלעד מערכות, בעוד שנועה בכר אהרוני מונתה למנכ"לית רשת סניפי רולדין.