חברי מועדון בכירי ה-Superbrands של ישראל, נפגשו ביום ראשון בחדר הפרטי של מסעדת ׳ניתאן תאי׳ שבתל אביב, הנמצאת בבעלותה של נעמי (נאם) הורוביץ. אתי עמיעד וערן יסעור, נציגי superbrands בישראל, אירחו את חברי המועדון - כולם מנכ"לים שהמותגים שהם מנהלים הוכתרו כמותגי-על על ידי הארגון הבינלאומי.


המשתתפים התנסו בטקס נטילת הידיים המסורתי, במסגרתו נמזגים מים מכלים מוזהבים על ידיהם של האורחים והמארחות מברכות אותם ב"אהבה, הצלחה, וכמובן - עסקים טובים".  בנו של אלי הורוביץ ז"ל, חיים הורוביץ, מבעלי המסעדה, הזכיר לנוכחים כיצד שמח לקבל לפני חמש שנים את אות ה- Superbrands בטקס השנתי של הארגון בשמו של אביו, שנפטר שבועיים בלבד לפני הטקס. 

חשו מלכותיים בתאילנד: דורון ספיר מנכ"ל CAL, רמי לוי, שלום זיידלר מנכ"ל קבוצת ויסוצקי, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ענת לוין מנכ"לית שילב, יעל רבהון מנכ"לית אבוט ישראל, עזרא כהן מנכ"ל ובעלים מחלבות גד, אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, מקס סירטוב מנכ"ל קבוצת טמבור, אבי אדרי מנכ"ל סינמה סיטי, אורן הוד מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים ועוד. 

אשר טופילסקי וניצחון הרוח

בערב יום ראשון נערך במוזיאון תל אביב, אירוע התרמה לציון 18 שנים להיווסדה של "הרוח הישראלית" - תנועה התומכת בנוער בסיכון ומאמצת את כפרי הנוער. מנכ"לית הרוח הישראלית, מיקי דהב, אירחה את הערב שבמהלכו הוענק לראשונה ׳אות הרוח הישראלית׳ על שמו של אהוד מנור, אשר הגה את שם הארגון והיה חלק ממנו. 

את האות שהעניקו עפרה פוקס-מנור וטל ברודי, יו"ר כבוד של הרוח הישראלית - נתנו לריצ'ארד (ריצ'י) רוברטרס, שייסד את משרד עורכי הדין שבלת ושות', בגין היותו היועץ המשפטי של התנועה, בהתנדבות, כבר למעלה מ- 15 שנים. מי שעוד קיבל את האות הוא ריצ׳י פרלסטון, חבר כבוד בחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית וחבר דירקטוריון מוביל ברוח הישראלית, מאז יומה הראשון. 


טל ותרצה ברודי (צילומים: אביב חופי ואבשלום שושני)


אייל וגלית מליס

בין משתתפי האירוע שנהנו מהופעה של ריטה היו אייל מליס - מנכ"ל תנובה ורעייתו גלית, לילך אשר-טופילסקי שהיא מנכ"לית בנק דיסקונט, נתן שרנסקי יו"ר הסוכנות היהודית, תרצה ברודי, רותי ומנחם אורן, יובל פרנקל, מנכ"ל עמיגור, אבי בן אברהם יו"ר צמח המרמן וסיגל בראון יו"ר תשלובת ד"ר פישר עם בעלה דני בראון מנכ"ל רשת בודי שופ. 

איתם בילו גם איש העסקים ומייסד נייס בני לוין,  רייצל מונטיפיורי בעלי יקב מונטיפיורי - שתרמה את היין לאירוע, שי ירון מנכ"ל קרנות הנאמנות של אלטושלר שחם, יואל קושיצקי נשיא ויו״ר חברות תוכנה שמכהן גם כיו״ר דירקטוריון הרוח הישראלית, יהודית יובל רקאנטי ורבים נוספים. 
רותי ומנחם אורן


לילך אשר טופילסקי וריצ'ארד (ריצ'י) רוברטרס


בני לוין ומיקי דהב


סיגל ודני בראון
 
כרזות עם כרס 

יגאל בראון שהוא מנכ"ל 'הבצפר' והראל חייקין מנכ"ל IBBL-'קרלסברג ישראל', נפגשו בראשון בערב בבר "ספוטניק" שבתל אביב. השניים השיקו במקום את תערוכת הסיום של מסלולי הלימוד ארט-דיירקשן ותכנון אסטרטגי, בנושא שבירת המיתוסים בעולם הבירה, כאשר במרכז התערוכה ניפוץ מיתוס 'כרס הבירה', המקשר באופן ישיר בין שתיית בירה והשמנה.
 
בהתאם לבריף שקיבלו, הסטודנטים של 'הבצפר' נתבקשו להכין כרזות ומודעות העוסקות בתפישה כי בירה גורמת להשמנה. התרשמו ולגמו: יזהר אפרתי סמנכ"ל השיווק של 'קרלסברג ישראל', רינת רוטקובסקי - מנהלת השיווק של 'טובורג', אמיר גיא מנכ"ל משותף באדלר חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום, וכן הדס ליבר ראש חוג ארט-דיירקשן בבצפר.


יגאל בראון והראל חייקין (צילום: אדווה רז)
רגב על המסלול 

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ביקרה לאחרונה במכון וינגייט לקראת המשחקים האולימפיים שיערכו ב-2016 בריו. השרה נפגשה עם חברי נבחרת הגברים והנשים של ישראל בג'ודו וסיימה את ביקורה בחניכת מסלול המוטוקורס, כאשר היא נוהגת ברכב השטח ווילד קט ספורט סייד ביי סייד, של ארקטיקט - המיובא מארצות הברית על ידי חטיבת מוטוטראק, מקבוצת סמל"ת הנמצאת  בבעלות איש העסקים מיכאל לוי. 


מירי רגב (יח"צ)

ישראלים גאים בסלולר 

ראשי מכון היצוא כינסו אתמול (שני) בברצלונה את בכירי שוק הסלולר הישראלי, לטקס הפתיחה של ביתן ישראל בתערוכת הסלולר הגדולה והחשובה בעולם - MWC 2016. גזרו את הסרט: רמזי גבאי, יו"ר מכון היצוא שאיחל לחברות המשתתפות תערוכה מוצלחת ומלאה בהזדמנויות עסקיות, אוהד כהן - מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, שלמה פילבר שהוא מנכ"ל משרד התקשורת ודני קוטנר, שגריר ישראל בספרד. עוד נצפו: עופר זקס - מנכ"ל מכון היצוא, ד"ר יוסי ורדי, ניר שטרן מנכ"ל סלקום ועמיתו רן גוראון מנכ"ל פלאפון.


דני קוטנר, עופר זקס, רמזי גבאי, שלמה פילבר, ואוהד כהן (צילום: אינס baucells)