הידידים הצעירים של להקת המחול בת שבע, הוזמנו אמש (רביעי) לאירוע פתיחת שנה - שנערך במרכז סוזן שבתל אביב. הידידים צפו ביצירה המדוברת "שלוש", מאת אוהד נהרין. 
 
בתום המופע עלה נהרין, מנהלה האמנותי של הלהקה, הודה לנוכחים  ובדבריו התייחס להצעת חוק הנאמנות של שרת התרבות שאושר על ידי היועץ המשפטי: "מאז התמניתי לתפקידי כמנהל אמנותי בבת שבע ידעתי שרי תרבות רבים, הם באים והם הולכים... היתה שרה אחת שלהבדיל מזו המכהנת, שהבינה את תפקידה, קראו לה שולמית אלוני". עוד הוסיף כי "גם שולמית אלוני דיברה על נאמנות: נאמנות המדינה לאומניה, נאמנות שמקנה לאמנים את חופש הביטוי, נאמנות שייצרה חקיקה שהגנה על החלש, המיעוט והשונה... אין לחשוש ממירי רגב והצעות החוק המטופשות שלה, כוחות הרבה יותר גדולים ומשמעותיים מניעים את העולם לטוב וגם לרע", הסביר נהרין.

אוהד נהרין (צילומים: אביב חופי)


גיגי ודפי לוי

בין הידידים  שהמשיכו את הערב בקבלת פנים ומסיבת ריקודים עם רקדני הלהקה והדי ג'יי דור ציפורי, היו רוני דואק, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, גליה ואודי דור, שרון פודורובסקי, דפי וגיגי לוי, דורית חכים, טל פורר שחגג את הולדת ילדו החמישי לפני כחודש ואחותו נילי, מאיה ואייל כץ.

גם סיון שטרנבך שהגיעה עם מירב כהן, יגאל שרמייסטר ובתו, מירי טוכמאייר, שירה מרגלית עם בתה נועה, שלי שטיינמץ מנחם ובתה נועה, מאיה נגרי, דנה דנקנר וגיא ברנרד רייכמן - מנהל מעגלי הידידים, בילו איתם. 

שירה מרגלית ובתה נועה


מיכאלה ברקו ורון צוקרמן