בבית התפוצות בתל אביב נערך בערב יום שני  טקס הענקת תואר מוסמך במנהל עסקים לבוגרי המחזור ה-30 של תוכנית ה-MBA למנהלים, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. באירוע נשאו דברים פרופ' אייל זיסר , סגן הרקטור באוניברסיטה, פרופ' משה צבירן - דקאן הפקולטה לניהול וד"ר יובל קליש, המנהל האקדמי של תוכניות ה-MBA למנהלים. הרצאת האורח ניתנה על ידי חמי פרס, שותף מנהל ומייסד של קרן ההון סיכון פיטנגו, בנושא "מגמות והתפתחויות באקו- סיסטם של תעשיית ההייטק הישראלי". בין מקבלי התואר יואב מימן - מנהל פיתוח עסקי בקבוצת מרחב, בנו של איש העסקים יוסי מימן, שהגיע מלווה באמו מרים, ואחיו אוהד ונועה. 
 
הערב של הקו המאחד

ישראל שיינפלד, מנכ"ל עמותת "הקו המאחד" המסייעת למשפחות נפגעות טרור ולילדים עם תסמונות נדירות, אירח בערב ראשון בתאטרון היהלום ברמת גן - אירוע גאלה של העמותה. מטרת הערב הייתה לערוך מפגש הכרות בין תורמי העמותה למתנדבי העמותה. התנדבו והופיעו: רון שובל, ישי לפידות, איתן מסורי, ננסי ברנדס, הכנר רוניוס, הבדרן יוסי וידר וכן ילדי "בית הספר למוסיקה". נפגשו: נשיא העמותה הרב ישראל מאיר לאו - רבה הראשי של תל אביב יפו, רמי לוי, משה נור, אורי סירקיס, דוד פתאל, ורד סוויד שהיא יועצת ראש הממשלה לענייני רווחה וקידום מעמד האישה,  אילנה שושן ונוספים.



רמי לוי וישראל שיינפלד (צילום: צבעים תיירות והפקות) 
תפסו ג'וב

צביקה אדלר מונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת  אדלר-חומסקי. שרית רצר מונתה לתפקיד סמנכ"ל השותפים בסיסקו ישראל ותכהן כחברת הנהלה. אורן בוטבול יהיה מנהל אגף שיווק ומכירות ברשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין, בעוד שהשף מוטי אלמקייס  מונה לשף הראשי של מלון "דיוויד ים המלח". 

ענבל דור-קרבל מונתה על ידי הוועד המנהל למנכ"לית החדשה של עמותת עלם. ד"ר אירינה צווקר מונתה למנהלת היחידה לאשפוז יום בביה"ח לוינשטיין, ישראל ברמן מונה ליו"ר משותף בשופרסל לצדו של שולם פישר. אורנה איל מונתה לתפקיד סמנכ"לית פיתוח בחברת Biyond, כאשר סיון בראון היא סמנכ"לית משאבי האנוש העולמית של חברת  myThings.
 
עלאא עאלם מונה לראש תחום המגזר הערבי בהתאחדות התעשיינים, שרון כהן-שיק תהיה מנהלת משאבי אנוש בחברת ''קליל'', איציק אבוטבול מונה למנהל מכירות פתרונות BMC במטריקס. שחר טביב, מונה למנכ"ל קניון עזריאלי הנגב, של קניוני עזריאלי. דבי בן עמי, נבחרה כחברה בחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית.

> שרי אריסון יודעת שהשמש של פרג' זורחת בלב פתח תקווה
המלצת השף | מוסטפא סלילי, בית שלום

(צילום: אסף רונן)

שף מסעדת "בית שלום"  במטולה, ממליץ על קדירת אוסבוקו טלה בבישול ארוך ביין לבן, וירקות שורש על מצע של פריקי ופיסטוק חלבי.  "זו מנה פופולרית במטבח המזרח-תיכוני, במיוחד עם שילוב של פריקי (חיטה ירוקה) ופיסטוק", מסביר מוסטפא סלילי. "אני מאוד אוהב לעבוד עם פריקי בזכות הטעם המעושן שהוא מעניק למנה והאופן שבו הוא משתלב עם תבשילים עתירי רוטב. אני ממליץ לאכול את הפריקי יחד עם הבשר כשעליו הרבה רוטב, כך שמתקבל ביס עשיר ומלא בטעמים. המנה מושלמת לחימום הגוף והנפש".