יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים וציון קינן שהוא מנכ"ל הבנק, פתחו ביום שני את תערוכת "אמנות מבית" שחוגגת עשור להיווסדה, בבניין ההנהלה של הבנק בת"א. התערוכה שאצרה נורית טל טנא, כוללת לא פחות מ-400 יצירות, שהן מעשה ידם של מאה עובדים וגמלאים של בנק הפועלים. בין אלה שבחנו את התערוכה לצד סרוסי וקינן, ששוחחו עם האמנים שהם עמיתיהם למקום העבודה, היו גם חברי ההנהלה אריק פינטו ויוסי גל, וכן מוניקה לביא, מנכ"לית מוזיאון נחום גוטמן לאמנות.


 

להבי מחדש, לו ולכם


אורי להבי, בנה של המעצבת דניאלה להבי, השיק השבוע את החנות החדשה של אימו ברחוב בזל שבתל אביב. החנות שנפתחה לפני כ-15 שנים, היתה לאבן הפינה עבור מעצבת שהלכה לעולמה לפני קצת יותר משנתיים. לקוקטייל הפתיחה המחודשת, הגיעו מנכ"לית החברה טלי נחושתן, שלום זיידלר - בעליה של חברת ויסוצקי, תמר בן רובי - מנהלת תקשורת שיווקית של קבוצת אריסון, מיטל להבי סגנית ראש עיריית ת"א ודליה פלד שהיא יו"ר אגודת הקסמים. אתי קובו, שהציגה בטן של הריון מתקדם, שמעה מלהבי - שהוא המנהל הקריאטיבי של המותג, על התרחבות החברה שתמכור את מוצריה גם בחנויות בית כלבו במקסיקו.


טלי נחושתן ותמר בן רובי (צילום: רפי דלויה)


אורי להבי ואתי קובו

יום של מעשים טובים

> עובדי בנק מרכנתיל סניף השלום-עזריאלי, פתחו את אירועי יום המעשים הטובים והגיעו למרכז יום לקשיש בגבעתיים, על מנת לשמח עשרות בני גיל הזהב  ולחלק להם משלוחי מנות לקראת פורים.

> איש העסקים ויבואן הפלדה דורון הלפרין, הבין שלצוות הרופאים בחדר המיון של איכילוב בתל אביב יש מחסור בביגוד רפואי חורפי. לכן, מיהר לתרום עבורם 150 יחידות של מדים רפואיים וטען כי מדובר בסגולה לכך שלא יזכה לראות בזמן הקרוב את חדר המיון.

> אייל שרוני, מנכ"ל 3M- EM אלקטרוניק מוניטורינג, הצטרף לעובדי חברת ההייטק שיצאו להתנדב במסגרת "יום המעשים הטובים". בין היתר, הגיעו העובדים למכינה הקדם צבאית אחד משלנו בבית ינאי, המסייעת לנוער מוחלש להשתלב בחיים האזרחיים. בנוסף, הגיעו לגן דרורים בחולון ובית ספר אלונים באור יהודה, שם ערכו פעילויות עם ילדי החינוך המיוחד.


אייל שרוני ועובדי החברה (יח"צ)
המשפחתית של להב 

אורי להב - מנכ"ל קבוצת סמל"ת, עומר לוי משנה למנכ"ל סמל"ת והנהלת הקבוצה, השיקו ביום שני את הרכב המשפחתי החדש - פיאט TIPO. במסגרת האירוע שהתקיים במתחם ה"וילה" בגני התערוכה שבת"א, נהנו המוזמנים מעמדות מזון גורמה לצד מיצים טבעיים, בשעה שלהב התגאה בפני המוזמנים שהוא "משיק בישראל רכב משפחתי אוטומטי במחיר נמוך מ-100,000 ש"ח". 


עומר לוי ואורי להב (צילום יח"צ)

נג'יבי טו גו

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO, בני רחמני שהוא בעלי הרשת ואיילת עוז - סמנכ"לית השיווק, השיקו השבוע את קולקציית הנעליים לקיץ 2016. אל מסעדת "התרנגול הכחול" של השף שאול בן אדרת בתל אביב, הגיעו גם הפרזנטורים ישראל אטיאס ועדי הימלבלוי, שאף עיצבה עבור הרשת קולקציית קפסולה.


ישראל אטיאס, מאיר נג'יבי ועדי הימלבלוי (צילום: ניר פקין)

שגיא שר לטיש הגדול

חברי "הפרלמנט" של משה להב - הטיש הגדול, שנחשב ל"מלך השירה בציבור", התייצבו בסוף השבוע בקפה דובנוב שבתל אביב, כדי לציין לו 51 שנות זמר. בין אלה ששרו לו מזל טוב, היו עו"ד בני דון יחיא, קובי אושרת ועדה תומר, יורם דורי, רוני בונדי ובעלי הקפה, טדי שגיא.


המלצת השף | נבות שלח, אנגוס בשרים 


נבות שלח (צילום: אנטולי מיכאלו)

שף רשת מסעדות "אנגוס בשרים", ממליץ על מנת האסאדו. "מדובר בטכניקה של בישול על אש חיה או פחמים. בארץ זה שם נרדף לנתח השפונדרה או כפי שהוא ידוע בעולם - Short Ribs, בעיניי אולי הנתח הטעים ועסיסי ביותר של הפרה", מסביר נבות שלח. "עבור האסאדו אני לוקח את החתיכה המשובחת ביותר מהבשר שלנו ונותן לה להתבשל לאט, בלי להוסיף כמעט דבר, ומגיש בליווי מלח פלפל צ'ילי. אז מתקבלת חוויה בשרית עילאית, שילוב של איכות, פשטות וליווי מסור שהנתח מקבל מהקצב ועד לגרילמן".


(צילום: דניאל לילה)