האיגוד המקצועי של מורי הנהיגה בישראל, אשר מונה כשליש ממורי הנהיגה הפעילים בארץ, לא מצליח להיפגש עם מנכ"ל משרד התחבורה מזה קרוב לשנתיים למרות המשבר בתחום מבחני הנהיגה ולימוד הנהיגה. חברים באיגוד מורי הנהיגה מחו היום (רביעי) בעקבות חשיפת חדשות ערוץ 2 מאתמול, לפיה פעל לכאורה פעיל הליכוד ואיש הכדורגל דני נוימן כ'מאעכר', וסידר פגישות עם מנכ"ל המשרד, עוזי יצחקי, תמורת תשלום של אלפי דולרים.



לדבריהם, מזה קרוב לשנתיים שהם מבקשים להיפגש עם גורמים במשרד התחבורה, בהם גם המנכ"ל יצחקי אשר כיהן כסמנכ"ל במשרד לפני שמונה למנכ"ל, אולם הם נענים בסירוב. אחד החברים באיגוד אף העביר לידי "מעריב אונליין" הקלטת שיחת טלפון שבה נשמע יצחקי בבירור כשהוא מסרב לפגוש אותו כנציג האיגוד. 


"קיימת בעיה גדולה מאד לא רק במישור של זמני המתנה ארוכים בין מבחנים מעשיים", אמר ל'מעריב אונליין' בכיר באיגוד, "וכאזרחים וכאנשי מקצוע היינו מצפים לפתור בעיות אלה באמצעות הידברות עם אנשי המשרד. המנכ"ל אמנם הצהיר בתגובתו לתחקיר ערוץ 2 שהוא פוגש כל מיני יזמים במסגרת "מדיניות הדלת הפתוחה" שהוא הנהיג, אבל הדלת הזאת סגורה בפנינו במשך זמן כל כך ארוך עד שלא הייתה לנו ברירה ונאלצנו לעתור לבית המשפט כדי שיכריח את המשרד לטפל בבעיות אלה.  


"לו רק היו פוגשים אותנו, ומקשיבים לנו, ייתכן  שהיינו מוצאים פתרון. מסתבר, לכאורה, שצריכים להיות מקושרים אל בכירי משרד התחבורה או הליכוד, או לשלם אלפי דולרים ל'מאעכרים', כדי להיפגש עם המנכ"ל". 

פנינו אל דובר משרד התחבורה בבקשה להבין מדוע סרב מנכ"ל המשרד, עוזי יצחקי, לפגוש את נציגי איגוד מורי הנהיגה למרות בקשותיהם, והאם הוא כן היה מסכים לפגוש אותם לו הייתה מתואמת פגישה כזאת באמצעות דני נוימן – כפי שעולה מתחקיר ערוץ 2. דובר משרד התחבורה בחר שלא להגיב.